וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדין קיבלה הצעת רכש מקרן וקטור תמורת כ-14.5 דולר למניה - המשקפים לחברה שווי של כ-202 מ' ד'

ניר צליק

19.10.2008 / 11:57

ההצעה תלויה בבדיקת נאותות שתבצע הקרן האמריקאית



האם עומדת על סף מכירה לקרן וקטור האמריקאית? אלדין הודיעה היום כי קיבלה הצעת רכש בלתי מחייבת מהקרן האמריקאית ב-20 לספטמבר במחיר של 14.5 דולר למניה - המשקף לחברה שווי של כ-202 מיליון דולר. ההצעה האמורה מחייבת בדיקת נאותות.



בתגובה, אמר ינקי מרגלית, מנכ"ל החברה כי דירקטוריון החברה בודק את ההצעה של החברה. כזכור, החברה האמריקאית הגישה הצעה מוקדמת יותר לרכישת אלדין, חברת מוצרי האבטחה, תמורת מחיר של 13.5 דולר למניה, המשקף לחברה שווי של כ-180 מיליון דולר, אולם אז דחתה החברה הישראלית את ההצעה, ומרגלית כינה אז את ההצעה "אופורטוניסטית".



לאחר מכן ביקשה החברה האמריקאית לזמן אסיפת בעלי מניות מיוחדת בכדי לדון בהצעה, ואף טענה כי אלדין מסתירה ממנה מידע בנוגע לבעלי המניות כדי שלא תוכל לקיים עימם קשר לפני האסיפה. בתגובה, ניסה ינקי מרגלית לגייס משקיעים לחברה כדי שיוכל לעמוד באסיפה האמורה מול הקרן האמריקאית, אך כשל, ושני הצדדים הסכימו לשבת לשולחן הדיונים והתחייבו שלא לקנות מניות של החברה עד ה-30 לאוקטובר.



אלדין סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות בגובה 31.7 מיליון דולר - גידול של 22% לעומת לרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה רשמה אלדין הפסד נקי של 300 אלף דולר, או 2 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 4.3 מיליון דולר, או 30 סנט למניה המקביל ב-2007.



בניכוי הוצאות בסך 700 אלף דולר בגין תגמול מבוסס מניות להנהלה ולעובדים, התאמה הקשורה בהכנסות נדחות בגובה 400 אלף דולר, הפחתת נכסים בלתי מוחשיים בגובה 600 אלף דולר והוצאה של 1.9 מיליון דולר בגין עלויות משפטיות ואחרות הקשורות להצעת הרכש ולבקשה לכינוס אסיפת בעלי מניות במהלך הרבעון, הסתכם הרווח הנקי ב-2.9 מיליון דולר, או 20 סנט למניה. זאת בהשוואה לרווח נקי של 4.5 מיליון דולר, או 31 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully