וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אומ"ץ מתריעה: רשות השידור נותנת במה מוגזמת לבוז'י הרצוג

אופיר בר-זהר

19.10.2008 / 15:04

"כמות הופעותיו של הרצוג מוגזמת ביותר ועולה לאין ערוך על זו של שרי הממשלה ואישים פוליטיים אחרים"



עמותת אומ"ץ פנתה היום למשה גביש, יו"ר הוועדה המנהל של רשות השידור, בתלונה על כמות ההופעות של השר הממונה על רשות השידור, בוז'י הרצוג, בכלי התקשורת של הרשות. במכתב נרשם כי "השר הרצוג הוא 'יקיר' הרדיו והטלוויזיה מסיבות שלא קשה לנחש אותן, ומתראיין תכופות גם בנושאים שאינם שייכים כלל לתחום פעילותו המיניסטריאלית".



עוד נכתב כי "כמות הופעותיו של הרצוג מוגזמת ביותר ועולה לאין ערוך על זו של שרי הממשלה ואישים פוליטיים אחרים". על פי הנטען "בין אם נוהל זה נובע בשל לחציו האישיים של הרצוג או משיקולים שקופים של הרשות, הגיעה השעה לתת על כל את הדעת".



ממשרדו של השר הרצוג נמסר בתגובה כי "אנו מגדירים תלונה זו כקשקוש מוחלט. השר הרצוג שמח וגאה שדווקא בשנה האחרונה רשות השידור משוחררת מכל לחץ והשפעה פוליטית על פעילות הרשות ומנהליה, תופעה פסולה שרווחה בתקופות עבר. אנו מקווים שתלונה זו לא נולדה על רקע המאבק העיקש שמנהל הרצוג לאחרונה מול משנתו הכלכלית-חברתית של בנימין נתניהו". מרשות השידור נמסר כי "פנייתה של עמותת אומ"ץ הועברה למנהלי הערוץ הראשון וקול ישראל, אשר התבקשו לבדוק את הטענות ולהעביר את ממצאיהם ליו"ר הרשות משה גביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully