וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות באסיה בהובלת מגזרי הפיננסים והאנרגיה: הונג קונג עולה ב-4.3%

ירון הופמן

20.10.2008 / 7:39

טוקיו מוסיפה 3%; שנחאי יורדת ב-0.7%; סיאול עולה ב-2%; סינגפור מתחזקת ב-2.3%



בורסות אסיה נסחרות בעליות בהובלת מגזרי מניות הפיננסים והאנרגיה, בעקבות הגברת מאמצי הממשלות להוריד את שיעור הריביות של הבנקים, ולאחר שמחירי הנפט טיפסו זה היום השני ברציפות. בורסת טוקיו עולה ב-3%, הונג קונג מוסיפה 4.3%, סיאול עולה ב-2% וסינגפור מתחזקת ב-2.3%. סידני מטפסת ב-4.3%. שנחאי יורדת ב-0.7% בעקבות הנתונים על ההאטה בצמיחה בסין. מדד MSCI אסיה פסיפיק מוסיף 1.6%. מתחילת השנה ירד המדד האזורי ב-44% - הביצועים הגרועים ביותר מאז 1987.

הבנקים מיצובישי ונשיונל אוסטרליה בנק מתחזקים ביותר מ-2% בעקבות ירידת שער הריבית הבין בנקאית. פובון פיינשל הולדינג, קבוצת הבנקאות מטיוואן, עולה ב-6.2% לאחר שהסכימה לרכוש את חטיבת ביטוח החיים של ענק הבנקאות ההולנדי ING גרופ. מניית BHP ביליטון, חברת הכרייה הגדולה בעולם, עולה ב-5.7% בעקבות הערכות כי ארגון יצואניות הנפט אופ"ק יחליט על צמצום התפוקה. חברת הנפט וודסייד פטרוליום האוסטרלית מוסיפה 4.2%. מניית יצרנית הרכב היפאנית ניסאן מוסיפה 5.2% אחרי שקיבלה המלצה קנייה מבנק UBS.



"המדיניות של הממשלות הייתה מספיקה עד כה כדי להבטיח שהחלק הגרוע ביותר של הפאניקה כבר מאחורינו", אמר ג'ון וייל מבית ההשקעות ניקו אסט מנג'מנט. קים יאנג מחברת קוריאה אינווסטמנטס ציין כי "אפשר לצפות לייצוב משמעותי של השווקים הפיננסיים עד לסוף החודש או תחילת החודש הבא, אבל ייקח עוד זמן עד שהמצב הכלכלי ישתפר. משמעות הדבר היא שמצב הרוח של המשקיעים לא ישתנה באופן מיידי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully