וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייס 5 מיליון שקל לקופות הגמל - וטוס לניו יורק

שרית מנחם

22.10.2008 / 8:19

במסגרת מבצע הגיוסים שהשיק בית ההשקעות, סוכנים מצטיינים יזכו בכרטיס טיסה לארה"ב


בפריזמה החליטו לא לחכות ולהעביר הילוך בקצב גיוס עמיתים חדשים לקופות. "תתחיל לרענן את האנגלית שלך", נכתב בעלון שחילק בתי ההשקעות לסוכנים ולמשווקים שלו. "מבצע מגייסים וטסים יוצא לדרך!", כך נכתב.



במסגרת המבצע סוכן שיגייס עד מחצית ינואר 5 מיליון שקל, יזכה בטיול של 6 ימים לניו יורק. מי שיגייס באותה תקופה 9 מיליון שקל יזכה בטיול זוגי. בפריזמה מוודאים שמבצע הגיוסים יתבטא גם בהכנסותיו של בית ההשקעות, ומדגישים שהמבצע תקף רק במקרים שבהם דמי הניהול שייגבו עבור עמית חדש לא יהיו נמוכים מ-0.9% - דמי ניהול הנמוכים מהממוצע בתעשייה (יותר מ-1%).



המבצע האטרקטיווי מגיע על רקע התקופה הקשה בענף, שלא פסחה על קופות הגמל - פעילות שנפגעה בתחילת השנה מהרפתקת האופציות של בן גביזון, מנהל השקעות צעיר שניהל קופות בבית ההשקעות.



פרשה זו גבתה תשואות שליליות בקופות הגמל חרמון ותבור, שבעקבותיהן נאלץ בית ההשקעות לפצות את עמיתיו. מתחילת 2008 ספגה פריזמה בפעילות הגמל וההשתלמות פדיונות של 1.8 מיליארד שקל, והיא מנהלת כעת כ-26 מיליארד שקל.



באותה תקופה הציגו הקופות הכלליות של פריזמה תשואה שלילית של 6.8% - נתון שאינו כולל את תשואות ספטמבר-אוקטובר. ההערכות בשוק הן כי בחודשיים האחרונים רשמו קופות הגמל בענף תשואה שלילית ממוצעת של 8%-10%.



המהלך של פריזמה מגיע כדי לחזק את ערוץ פעילות זה. פריזמה נפגעה מאוד בפעילות בקרנות הנאמנות, ופגיעה בפעילות הגמל, שנחשבת אצלה לעוגן ותורמת רבות למחזור ההכנסות - יכולה להיות כואבת מאוד עבור בית ההשקעות.



תגובת פריזמה: במסגרת תוכניותיה העסקיות מקדמת פריזמה מאמצי שיווק ומכירה הכוללים גם תמרוץ סוכנים על ביצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully