וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רוטשילד: זה הזמן להיכנס לשוק לאט; משקיע שיושב על הגדר צריך להעביר כל חודש קנייה מסוימת

יובל מעוז

22.10.2008 / 10:44

דורון כהן: צריך להשקיע עם פיזור באמצעות תעודות סל או קרנות נאמנות

כהן ממליץ למשקיע על כניסה הדרגתית לשוק: "משקיע שיושב על הגדר צריך להתחיל להיכנס בהדרגה לשוק, להעביר כל חודש קנייה מסוימת. לרכוש אג"חים קונצרניים ומניות רק באמצעות פיזור - תעודות סל או קרנות. זה לא הזמן לבחור מניה או אג"ח בודדת, ולא להמר על אג"ח מסוים".



כהן: "אם הייתי משקיע שנמצא בפנים, לא הייתי משנה את הפוזיציה. אם משקיע ירד ל-10% מניות, לא הייתי מבצע מכירת חיסול של תיק ההשקעות בפוזיציה הנוכחית. למשקיע שמוכר את התיק קשה לחזור".



"בגלל הירידות בכל הענפים, לא צריך לחפש חברות ספציפיות", אומר כהן, אך מפרט כי "אם מתעקשים, אפשר ללכת על דברים יותר יציבים כמו וול מארט, מקדונלד'ס או קוקה קולה, אבל כאשר תגיע ההתאוששות, ויחזור האמון לשווקים, כל השוק יעלה. היום לא מחפשים הרפתקאות".



"בארץ הפגינו השווקים עוצמה בלתי רגילה. היתה פה התנהלות מאוד טובה, מאוד שמרנית ולא הגיע לנו לרדת כמו בארה"ב או באירופה. מצד שני, לא צריך להישאר רק בשוק שלנו. אחרי הכל, ארה"ב לא תימחק מעל המפה וגם לא אירופה. "השקעה ב-MSCI וורלד (מדד בורסות המניות הגלובלי), לדוגמא, זו פוזיציה מאוד חכמה. בשוק המקומי לא ירדנו כמו בחו"ל, וכשיחזור הביטחון לשוק, התיקון יהיה יותר חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully