וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוישטה בנק משדרגים את מזרחי ל-"קנייה": "הבנק צפוי להציג את התשואה הטובה על ההון מבין הבנקים"

נתן שבע

22.10.2008 / 11:05

בבנק חותכים את מחירי היעד לכל הבנקים ומעדיפים את לאומי על הפועלים

"הרגולטור שאילץ אם הבנקים להגדיל את ההון העצמי ועודד אותם לבצע מחיקות מוקדם ככל הניתן היא עדות ליציבות של הבנקים - יחס ההלוואת להון הוא בין הנמוכים בעולם", מחמיאים בבנק ההשקעות. בדויטשה מעדיפים עוד את בנק לאומי שביחד עם המזרחי גם הוא מדורג ב"קנייה". ההעדפה של על הפועלים באה על רקע וודאות גדולה יותר בשל מדיניות דיווידנד והכנסות גבוהות יותר מתחומים שאינם קשורים לענף הבנקאות. "גם לבנק הפועלים וגם לבנק לאומי ישנם נכסים בלתי נזילים שהבנקים ירשמו בגינן מחיקות אם כי לא בהיקף נרחב. מחיקות אלו לא יעבירו את הבנקים להפסד או ייגרמו לו לסיכונים", כותבים בבנק ההשקעות.



המכפילים של הבנקים ירדו לרמות של 0.4 – 0.8 על ההון, קרוב מאוד לרמה הנמוכה שבו היו בשנות המיתון ב-2001-2003. הפעם האחרונה שבהם מכפילי ההון ירדו מתחת ל-0.8 היו לפני שנה וחצי שנתיים.



מחיר היעד של בנק לאומי ירד ב-3 שקלים ל-14 שקל – 18% מעל מחירה בשוק, מחיר היעד של מזרחי ירד בשקל ל-26 שקלים – גבוה ב-18% ממחירה בשוק, מחיר היעד של שמדורגת ב"החזק" נחתך ב-2.5 שקלים ל-11 שקל – 17% מעל מחירה בשוק. מחיר היעד של שמודרג ב"החזק" פוחת ב-1.8 שקל ל- 5 שקלים – 12% מעל מחירה בשוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully