וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בתל אביב מתחממות: חולדאי עתר לבית המשפט נגד ה"תל אביבים"

הילה רז

22.10.2008 / 14:43

לטענת חולדאי - הרשימה בחרה לעשות שימוש מטעה בשמו של חולדאי ולכתוב חולדאי קונטרול על פתק ההצבעה שלה



רון חולדאי וסיעת תל-אביב 1 הגישו היום עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד רשימת "התל-אביבים", בראשותו של רון לוינטל. לטענת חולדאי וסיעתו, רשימתו של לוינטל בחרה לעשות שימוש מטעה בשמו של חולדאי ולכתוב חולדאי קונטרול על פתק ההצבעה שלה.



חולדאי מבקש כי בית המשפט יקבע שמדובר ברישום מטעה העלול להביא להטעית הציבור ויורה למנהל הבחירות בעיריית תל אביב–יפו לפסול את רישום השם ולא להתיר רישומו של שם מטעה אחר.



חולדאי, המיוצג על ידי עו"ד דור חזקיה ממשרד חזקיה-חכמון, טוען כי רשימת התל אביבים מזמינה לכאורה, את הבוחר לבחור ברשימה בשמו של חולדאי, כאילו מדובר ברשימה מטעמו, אף שלא היא. חולדאי מציין כי השם המטעה יוצר את הרושם כי רשימת המועמדים של התל אביבים קשורה לחולדאי, ובה עלולים לבחור כפתק שני אלו שיבחרו בו לראשות העיר.



"ניתן אף לסבור בטעות כי חולדאי העניק את שמו לרשימה הנושאת אותו, אחרת לא היתה רשאית להשתמש בו" נכתב בעתירה. חולדאי מציין עוד כי "לרשימת התל אביבים אין מוניטין משלה והיא מנסה להיבנות ממערכת הסברה בלבד, שנועדה להטעות בין "התל אביבים" לבין "תל אביב 1".



לדברי חולדאי "עו"ד רון לוינטל, אשר לא העניק לרשימה שלו את שמו, מטעמים השמורים עימו, בחר בשם של חולדאי, אשר רכש לעצמו שם של אחד מראשי הערים המוערכים בישראל". מנהל הבחירות בעיריית תל אביב דחה את טענתו של חולדאי כי השימוש בשם מטעה ולפיכך עתר חודלאי ורשימתו לבית המשפט.



עו"ד רון לוינטל מסר בתגובה "חולדאי בפאניקה מרשימת התל אביבים, שלקחו על עצמם לשים קונטרול על חולדאי ולמנוע את שלטון היחיד שלו. חולדאי יודע היטב שרשימת התל אביבים חזקה במועצה, תסיים את עידן הדיקטטורה בעיריית תל אביב ולא תאפשר לחולדאי לנהוג ככל העולה על רוחו. אילו לא היה חושש כל כך, לא היה מגיש ערר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully