וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלופניקס חתמה על חידוש חוזה שותפות עם ספקית פתרונות לענף הבנקאות בשווי 6 מיליון דולר

ניר צליק

22.10.2008 / 15:13

ע"פ ההסכם, בלופניקס תפתח פלטפורמת בנקאות שמסוגל לעבוד על מספר ארכיטקטורות שונות וסוגי חומרה ותוכנה



, המתמחה במודרניזציה של מערכות מחשוב מיושנות, חתמה על חידוש חוזה שותפות עם ספקית פתרונות גלובלית לענף הבנקאות בשווי 6 מיליון דולר שיתפרשו על פני שנתיים. כחלק מההסכם, בלופניקס תשתתף בפיתוח פלטפורמת בנקאות שמסוגל לעבוד על מספר ארכיטקטורות שונות וסוגי חומרה ותוכנה שונים.



"אנחנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה, ולהיות שותף מועדף לפיתוח והטמעה עם ספק הפתרונות הבנקאיים", אמר ירון צוואלה, נשיא בלופניקס. "נשתמש בניסיון שלנו במודרניזציה כדי שהחברה האמורה תוכל לספק אפשרויות מתקדמות ללקוחות הבנקאיים שלה ברחבי העולם", הוסיף.



בלופניקס היא חברת תוכנה, המתמחה בפיתוח פתרונות למודרניזציה של מערכות מידע מסורתיות. החברה עוסקת בחידוש של מערכות המיחשוב הארגוניות. בעזרת כלי תוכנה אוטומטיים, היא לוקחת מסדי נתונים של ארגונים גדולים (בנקים למשל), שנכתבו בשפת קובול, ומסבה אותם למתווה של מסדי הנתונים החדשים מתוצרת אורקל. כל פרויקט הסבה אצל לקוח אורך בין שישה חודשים לשנתיים, כאשר ההכנסות מתקבלות לאורך התקופה, בהתאם לאבני דרך שנקבעו מראש.



בלופניקס סיכמה את הרבעון השני של 2008 עם הכנסות של 23 מיליון דולר - עלייה של 20.1% מהכנסות של 19.1 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון המקביל. עם זאת, לעומת הרבעון הקודם חוותה החברה ירידה קלה של 4.2% בהכנסות, שהסתכמו ברבעון הקודם ב-24 מיליון דולר. ההפסד הנקי הסתכם ב-8.3 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל ורווח נקי של 1.2 מיליון דולר ברבעון הקודם.מניית בלופניקס נסחרת סביב מחיר של 3.46 דולרים למניה, המשקף לחברה שווי של כ-72.5 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully