וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית הקלין טק הישראלית צוברת תאוצה: 10 חברות ישראליות ישתתפו בתערוכת הקלין טק באונ' סטנפורד

פז וייסמן

22.10.2008 / 16:26

קבוצת Cleantech הודיעה על יצירת שותפות עם יוזמת הטכנולוגיות הנקיות של לשכת המסחר קליפורניה ישראל



קבוצת Cleantech Group, מייסדת קטגוריית הטכנולוגיות הנקיות להשקעה, הודיעה היום על יצירת שותפות עם יוזמת הטכנולוגיות הנקיות (Cleantech Initiative) של לשכת המסחר קליפורניה ישראל (CICC). כמו כן הודיעה הקבוצה כי תהיה בין נותני החסות העיקריים של תערוכת הקלין טק הישראלית (Israel Cleantech Tour) שתתקיים בנובמבר הקרוב. השותפות מרחיבה את פעילותה הבינלאומית של ה-Cleantech Group, המקיפה כיום את צפון אמריקה, אירופה, הודו וסין.



החל משנת 2002, קבוצת ה-Cleantech Group מקדמת פיתוח ויישום עסקי של טכנולוגיות נקיות בעולם, באמצעות הרשת הגדולה בעולם של משקיעים וחברות, המייצגים נכסים בלמעלה מ-3 טריליון דולר. המשקיעים, החברות, הספקים, המיזמים, ספקי השירות וגורמים אחרים בקבוצה מקבלים גישה להון, לעסקות השקעה, לנתונים ולמחקרים מהמובילים בענף, תובנות, לידים, הון אנושי, והזדמנויות שיווקיות.



תערוכת הקלין טק תתקיים באוניברסיטת סטנפורד ובמספר אתרים נוספים באזור מפרץ סן פרנסיסקו. התערוכה תארח 10 מהחברות המבטיחות ביותר מישראל בתחומי האנרגיה המתחדשת, היעילות האנרגטית וטכנולוגיות מים. תערוכת הטכנולוגיות הנקיות של ישראל תכלול מצגות של חברות ישראליות ואנדי קרסנר, סגן שר האנרגיה בארה"ב 2006-2008, יבקר בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully