וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר תובע מיליון שקל מ"ידיעות אחרונות" על הוצאת דיבה

אופיר בר-זהר

22.10.2008 / 16:46

דרוקר: לפני פרסום הכתבה אודותיי הודעתי לידיעות כי הם עומדים לפרסם דיבה

בכתבה המדוברת עלו טענות קשות נגד דרוקר: נטען כי דרוקר התחזה לעורך דין, דבר המהווה עבירה פלילית. בנוסף נטען כי דרוקר דיווח כעיתונאי ממקום שלא באמת נכח בו; כי תחנת גלי צה"ל סירבה לקבל את דרוקר לשורותיה לאחר שחזר מלימודיו; וכי הוא 'משתלט' על סיפורים שכתבים אחרים מביאים. עוד נכתב כי העמותה שבראשה עומד דרוקר פועלת בניגוד לחוק, וכי הוא מפגין כוחניות ואגרסיוויות ואף עוקף סמכויות.



דרוקר טוען כי תגובתו לכתבה, אשר גרסה כי "זה בזוי בעיניי שעיתון מחליט לחסל חשבונות עם עיתונאי אחר רק מכיוון שמתח על 'ידיעות אחרונות' ביקורת", לא פורסמה כנדרש. דרוקר טוען בנוסף כי הזהיר את הנתבעים כי הם עתידים לפרסם דברי דיבה לאחר שקיבל את רשימת שאלותיהם, וכי הנתבעים לא שעו לאזהרותיו.



בתביעה שהגיש דרוקר לבית המשפט השלום בתל אביב, על ידי עו"ד בועז בן צור, נטען כי פרסומים אלה מהווים "לשון הרע חריפה ובעלת חומרה מופלגת ... הם שמים את התובע לבוז וללעג ופוגעים בו בכוונת מכוון, ביודעין ובחוסר תום לב גמור". לפיכך דורש דרוקר מהנתבעים לפצותו בסכום של מיליון שקל, וכן לפרסם הבהרה והתנצלות בעניין.



מ-ynet, משילה דה בר ומרז שכניק טרם נמסרה תגובה. גורמים ב"ידיעות אחרונות" מסרו כי "הכתבה פורסמה בלי קשר להתרחשויות כאלה או אחרות בערוץ 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully