וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המשבר גיוס שיא בהיי-טק: קרן ג'נסיס השלימה גיוס 100 מיליון דולר

גיא גרימלנד

22.10.2008 / 21:00

מתכננת לגייס קרן בהיקף של 150 מיליון דולר

ג'נסיס פרטנרס מצטרפת לשורה של קרנות הון סיכון ישראליות אחרות שהצליחו לגייס כסף בשנה האחרונה. קרן ג'מיני הודיעה כבר מזמן על סגירה ראשונה בהיקף של 140 מיליון דולר, מתוך 200 מיליון שתיכננה לגייס בתחילת דרכה. ההערכות הן שהקרן תצליח להשלים את הגיוס, גם אם הוא יהיה קטן מהמתוכנן. בחודשים הקרובים צפויה ג'מיני להודיע על השלמת הגיוס. קרן גיזה מגייסת בימים אלה את הקרן החמישית שלה. ל-TheMarker נודע כי הקרן קיבלה עד כה התחייבות ממשקיעים בהיקף של 100 מיליון דולר. הקרן צפויה להגיע, בסופו של דבר, להיקף של כ-175 מיליון דולר.



הקרן החדשה של פועלים ונצ'רס אמורה להסתכם בהיקף של 125-100 מיליון דולר וכן להכריז על סגירה ראשונה בחודשים הקרובים. שתי קרנות הון סיכון נוספות השלימו גיוסים בשנה החולפת. מדובר באביב ונצ'רס שביצעה סגירה ראשונה בהיקף של 50 מיליון דולר וקרן סידר שגייסה 100 מיליון דולר לקרן השלישית שלה.



לא ברור מה מצבן של הקרנות שמגייסים שלמה קליש, המייסד של קרן ג'רוזלם גלובל, ושי בייליס מקרן תמריקס, המגייסת 100 מיליון דולר לקרן קלינטק. לא כל קרנות ההון סיכון הצליחו בשנים האחרונות במשימתן לגייס קרן חדשה. בחודש אוגוסט פורסם ב-TheMarker על קרן הון סיכון שלא הצליחה לגייס קרן המשך - יורופאנד, אשר הצטרפה לוולדן, דלתא ונצ'רס, קונקורד, סטאר ונצ'רס ויזראל סיד שנכשלו בעבר והתפרקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully