וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ננעל בירידות שערים חדות

שמואל שוסטר

23.10.2008 / 7:05


אפל הוסיפה 5.9% לאחר שדיווחה על רווח של 1.14 מיליארד דולר או 1.26 דולר למניה - מעל לתחזית האנליסטים. מכירות החברה צמחו ב-27% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, ל-7.9 מיליארד דולר.



יאהו עלתה ב-2.6% למרות נפילה של 64% ברווחיה ברבעון השלישי והודעת החברה על כוונתה לפטר כ-10% מכוח העבודה העולמי שלה (כ-1,400 עובדים) בחודשיים הקרובים.



מניית סאנדיסק קרסה ב-31.6% לאחר שסמסונג אלקטרוניקס, יצרנית השבבים השנייה בגודלה בעולם, חזרה בה מהצעת רכש בשווי 5.85 מיליארד דולר עבור יצרנית כרטיסי הפלאש.



קומברס נחלשה ב-5.3% לאחר שדיווחה כי היא מחזיקה באיגרות חוב מסוג ARS (איגרת חוב מגובה בחבילת הלוואות, שהונפקה בידי בנקי השקעות והריבית עליהן נקבעת מדי חודש במכרז) בשווי 200 מיליון דולר, ועדיין אינה יודעת כמה תפסיד בגין השקעה זו. בנוסף, דיווחה החברה כי הוציאה כ-75 מיליון דולר בשנה שהסתיימה ב-31 ביולי על חקירת פרשת הבקדייטינג של האופציות ועל עלויות הקשורות לעריכה מחודשת של דו"חות החברה, על ידי ועדה מיוחדת של דירקטוריון החברה. בלופניקס קרסה ב-13.6% למרות שהודיעה כי חתמה על חידוש חוזה שותפות עם ספקית פתרונות גלובלית לענף הבנקאות בשווי 6 מיליון דולר שיתפרשו על פני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully