וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוח מינה את איריס בק למנכ"ל מקאן אריקסון

מאת שמרית סלע

23.10.2008 / 7:05

בק, לשעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר, תיכנס לתפקיד בינואר 2009


בק, לשעבר סמנכ"ל השיווק של חברת הסלולר פרטנר, היא אחת מנשות השיווק המעורכות ביותר בישראל. היות שפרשה מתפקידה בפרטנר בתחילת 2008, לאחר חמש שנים בתפקיד, לא תוכל לטפל ב-2009 בתקציב סלקום - אחד התקציבים הגדולים ביותר של מקאן - בשל תקופת הצינון שהיא מחויבת לה כלפי פרטנר.



המשימה העיקרית של בק במהלך כהונתה כסמנכ"ל השיווק של פרטנר היתה החדרת הדור השלישי לשוק, שכללה החדרת המכשירים החדשים, בניית תכנים ושירותים והחדרת הטכנולוגיה החדשה של הדור השלישי לתודעת הצרכנים. אחת ההצלחות הבולטות של בק היתה שיתוף הפעולה של פרטנר עם נינט טייב, שהפיקה את האלבום הראשון שלה באמצעות פרטנר.



לפני כן, מילאה בק מגוון תפקידים בחברת יוניליוור הבינלאומית. בתפקידה האחרון היתה מנכ"ל ליוור ישראל. את דרכה החלה בחברת שטראוס כמנהלת שיווק בגלידות שטראוס. בק מחזיקה בתואר ראשון בכלכלה מאוניבסיטת חיפה ובתואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.



לפני כשנה שילוח פיטר את מנכ"לי מקאן דאז, אורן פרנק ושירה מרגלית, ומילא את התפקיד בעצמו. הפיטורים נעשו על רקע התבטאויות של פרנק נגד הלקוח הגדול ביותר של מקאן אריקסון, נוחי דנקנר, בעלי קבוצת איי.די.בי, סלקום, חוגלה קימברלי וברק. מרגלית, בת זוגו של שילוח, פוטרה אף היא בעקבות דברים שאמרה על סלקום בראיון חצי שנה לפני כן.



שילוח אמר בעקבות המינוי: "ענף הפרסום, כפי שאנו מכירים אותו כיום, ישתנה. התחום הדיגיטלי משנה וישנה דרמטית את אופן צריכת התוכן והמדיה, וכתוצאה מכך את שיטות השיווק והפרסום בכלל. המשימה המרכזית של בק תהיה להוביל את השינויים הנדרשים כתוצאה משינויים אלה, בקבוצת מקאן ובענף הפרסום. הבחירה בבק התקבלה כמי שמתאימה להוביל שינויים אלו".



מקאן אריקסון היא קבוצת הפרסום הגדולה בישראל, היקף פעילותה ב-2008 הסתכם בכ-220 מיליון דולר. הקבוצה מעסיקה כ-350 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully