וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס ענק בהיי-טק: ג'נסיס גייסה 100 מיליון דולר

מאת גיא גרימלנד

23.10.2008 / 7:05

מתכננת גיוס של קרן בהיקף 150 מיליון דולר, אותו תשלים כשהמצב הכלכלי ישתפר


ג'נסיס פרטנרס מצטרפת לשורה של קרנות הון סיכון ישראליות אחרות שהצליחו לגייס כסף בשנה האחרונה. קרן ג'מיני הודיעה על סגירה ראשונה בהיקף של 140 מיליון דולר מתוך 200 מיליון שתיכננה לגייס. ההערכות הן שהקרן תצליח להשלים את הגיוס, גם אם הוא יהיה קטן יותר מהמתוכנן. בחודשים הקרובים צפויה ג'מיני להודיע על השלמת הגיוס.



בנוסף, גיזה מגייסת בימים אלה את הקרן החמישית שלה. ל-TheMarker נודע כי עד כה הקרן קיבלה התחייבות ממשקיעים בהיקף של 100 מיליון דולר. הקרן אמורה להגיע בסופו של דבר להיקף של כ-175 מיליון דולר. כמו כן, הקרן החדשה של פועלים ונצ'רס (שאמורה להסתכם בהיקף של 125-100 מיליון דולר) אמורה להכריז על סגירה ראשונה בחודשים הקרובים.



עם זאת, לא ברור מה מצבן של הקרנות שמגייסים שלמה קליש, המייסד של קרן ג'רוזלם גלובל, ושי בייליס מקרן תמריקס (המגייסת 100 מיליון דולר לקרן קלינטק). ראוי לציין כי גם לפני המשבר הכלכלי לא כל קרנות הון הסיכון הצליחו לגייס קרן חדשה. באוגוסט דווח כי קרן הון הסיכון יורופאנד לא הצליחה לגייס קרן המשך. בכך היא מצטרפת לקרנות וולדן, דלתא ונצ'רס, קונקורד, סטאר ונצ'רס ויזראל סיד שנכשלו בעבר והתפרקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully