וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנס פלז'ר

TheMarker

23.10.2008 / 7:05


מנכ"ל חברת הטקסטיל דארלן



פיוז'ן וספרים



Meatpacking District שבמערב הווילג' נחשב המתחם הטרנדי בעיר: בוטיקים מעוצבים של מיטב מעצבי העל, חנות אפל חדשה ומסעדות אופנתיות. מומלץ להגיע למסעדת הפיוז'ן האסיאתית ספייס מרקט (Spice Market) ולהתמוגג מהתפריט המושפע מאוכל הרחוב שבדרום-מזרח אסיה ומהעיצוב האקזוטי-יוקרתי המושקע של המקום. לא רחוק משם, באזור הסוהו, ביקור בבוטיק הספרים Taschen של ההוצאה לאור הנחשבת יספק חוויה ויזואלית. שם תוכלו לדפדף בכל מגוון ספרי התצלומים של ההוצאה, ואם אין לכם בעיית מטען חורג, כדאי לרכוש כמה ספרים במחירים סבירים. כתובת החנות: 107 Greene Street, NY.



-



יואב ברוק



מנכ"ל איסתא ספורט



לשחות את הג'ט-לג



אחת הדרכים הנחמדות להתגבר על הג'ט-לג (יעפת) כשמגיעים לניו יורק, היא לנצל את העובדה שמתעוררים מוקדם וללכת לשחות במתקן מדהים בתוך מנהטן ב-5:00-6:00 בבוקר. מדובר בבריכה הציבורית באספלט גרין, 1,750 יורק אווניו בין הרחובות 90 ו-92. הבריכה מלאה טיפוסים מעניינים, המתקן מדהים והאווירה מזכירה לי את ימי הלימודים באוניברסיטה בארה"ב. אתר האינטרנט של המתקן: www.asphaltgreen.org



-



בועז קאשי



אמן ויוצר תכשיטים



תכשיטים עם סטייל



אני ממליץ על Primavera gallery - גלריה לחפצי אמנות, רהיטים, תמונות, פסלים ותכשיטים מקולקציות יוקרתיות ונדירות.



כתובת הגלריה: 210 11th Ave at 25th street New York.



עוד מומלצות Peipers+Kojen - שתי גלריות במרכז מנהטן שמציגות מבחר גדול של תכשיטים וחפצים נדירים ויוקרתיים. הכתובת: 968 Madison Ave at 76th St. New York.



Takashima היא חנות גדולה במנהטן, ששייכת לרשת יפאנית ומוכרת בעיקר תכשיטים אופנתיים. הכתובת: 639 Fifth Ave New York.



-



גיא רוטנברג



מנכ"ל בית ההשקעות מרקט פלייס



סושי עם שיק



אחת המסעדות הטובות בניו יורק נמצאת ברחוב בונד 6, קרוב להצטלבות של רחוב לפאייט וברודווי. ה-BONDST הוא בר-מסעדה יפאני: הקומה העליונה היא מסעדה ואילו התחתונה - בר. אמנם המסעדה לא זולה (כ-100 דולר או יותר לאדם), אבל תוכלו למצוא בה מגוון רחב של סושי ואוכל יפאני. המסעדה הוותיקה היא המקום המתאים למי שרוצה להשתכשך בביצת הסלבריטאים. היא מתאימה לפגישות עסקיות בשל שירות הלקוחות, אופי האוכל והיוקרתיות. כבילוי אני ממליץ על הבר שבו האווירה נעימה והקהל שיקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully