וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה בשניצל

נגה משל

23.10.2008 / 7:05

אם אתם בדרך לצפון, מסעדת עמבורגר שבראש פינה תציע לכם אוכל טעים ולא יומרני - אבל במחירים גבוהים


חיפשתי משהו סולידי: זיגזגתי בין פילה מוסר, פרגית ברוטב ברביקיו ושניצל. הפתרון התגלם ב"טריצל" - טריו של שניצל עגל, חזה עוף ופרגית בצלחת אחת. עוד לא פגשתי במקום שמאפשר טעימת שניצל השוואתית וניצלתי את ההזדמנות. המנה מגיעה עם סלט ירוק ותוספת לבחירה - במקרה שלי תפוח אדמה אפוי בנייר כסף.



הסלט הירוק הגיע לשולחן כמעט מיד אחרי ההזמנה. דווקא המהירות עשויה לעורר חשד אך העלים - חסה ערבית, חסה סגולה מסולסלת ועלי רוקט - היו טריים ורחוקים מלהיות עייפים. חבל שרוטב הוויניגרט לא היה מעודן דיו.



חיש קל הפציעה גם העיקרית עם שלושה נתחי שניצל. לא צריך להיות יותר מישראלי ממוצע כדי לתת בהם סימנים, והרי תוצאות הטעימה: האוסטרים כנראה יודעים משהו על שניצל כשהם עושים אותו מעגל. זה היה השניצל הדק מבין השלושה, ולמי שמכור לשניצלים מדובר בשינוי מרענן. הפרגית צריכה להישאר עירומה - פירורי הלחם לא עשו עמה חסד משום שהנתחים אינם אחידים בעוביים. ולבסוף, אולי זו הישראליות הטבועה בנו כל כך חזק, אך נראה שאין טעים יותר משניצל דפוק היטב עשוי מחזה עוף.



עמבורגר היא מקום נוח לעצור בו, העיצוב מספק מרגוע גם אם רחוק מלהרשים ורק חבל שהמחירים של מנות בסיסיות כשניצל, כבדי עוף ופרגית הם גבוהים. בעיה נוספת היא היצע הראשונות, שמספק רק מנות כבדות ללא אופציה לפתיח קטן ונשנושי יותר. כן, לפעמים מתגעגעים למנה שחוקה של חציל קלוי עם לבנה.



חשבון, בבקשה



ההצעה: אף שזה מתבקש בגלל מיקומה והיותה מסעדה לכל המשפחה (ואולי בדיוק בגלל זה) המסעדה לא מציעה תפריט עסקי. המחירים גבוהים: פרגיות - 73 שקל, פסטות - 61-69 שקל, נודלס - 57-91 שקל, שניצל עוף - 67 שקל.



טוב לביזנס: טוב בעיקר לנוסעים לכיוון קריית שמונה והצפון, אבל מדובר במקום שקט ונעים אם צריך לפגוש מישהו באזור.



בשולחנות הסמוכים: זוגות צעירים ומבוגרים, אורחי הצימרים ועוברי אורח.



יתרון יחסי: המסעדה ממוקמת ממש על צומת ראש פינה ונוחה לעצירה.



מישהו מטפל בך: המנות הגיעו לשולחן במהירות האור, והשירות סביר.



-



עמבורגר מקרוני אנד גריל, סנטר הגליל, ראש פינה, טלפון: 04-6801592

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully