וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

TheMarker

23.10.2008 / 7:05


ממזגים בארנון >> עורכי הדין רונית אמיר-יניב, דיוויד אוסבורן ודן פוגלמן ממשרד יגאל ארנון ושות' ייצגו את כל הצדדים המעורבים במיזוג בין קבוצת Permira הבריטית וקבוצת Glucel לתאגיד NDS מירושלים, המפתח פתרונות תוכנה וחומרה למערכות טלוויזיה דיגיטלית בתשלום בטלוויזיה הרב ערוצית. המיזוג אושר עתה בידי רשות ההגבלים.



השמה לעולים >> מרכז ההשמה של לשכת עורכי הדין ועמותת 'טבקה' קיימו אתמול בבית לשכת עורכי הדין בתל אביב את הכנס השנתי ויריד התעסוקה של התכנית "עולים במשפט ובצדק". התכנית מסייעת למשפטנים יוצאי אתיופיה לאתר מקומות עבודה והתמחות איכותיים. כיום יש בישראל כ-50 עורכי דין יוצאי אתיופיה (עשרה מתוכם הצטרפו בבחינות האחרונות), כ-40 מתמחים וכ-100 סטודנטים למשפטים יוצאי אתיופיה, הלומדים בפקולטות השונות ובמכללות למשפטים. יו"ר לשכת עורכי הדין, יורי גיא-רון אמר בכנס כי הנחה את מנכ"ל הלשכה לעשות, ככל יכולתה, כדי להעסיק גם במוסדותיה משפטן או משפטנית יוצאי אתיופיה.



אהבה אצל ברנע >> משרד ברנע מהרצליה פיתוח עמד מאחורי עסקת המכר שבמסגרתה רכשה "אהבה אחזקות בע"מ", המוחזקת בעקיפין בידי גאון קמעונות וסחר (6.7%) ב"אהבה מעבדות" מקיבוץ עין גדי. את הקיבוץ ייצג משרד גילת-קנולר-גראוס-סלומון.



מחזקים את הסביבה >> משרד שביט בר-און גלאון צין נוב יגור ושות' הקים מחלקה למשפט סביבתי בראשות עו"ד שרון מדל-ארצי (34), שהיתה ממונה על האכיפה במחוז דרום במשרד לאיכות הסביבה ושימשה כעורכת דין בעמותת אדם טבע ודין. בין היתר היא זוקפת לזכותה את המאבק מול יצרני המשקאות בעניין חוק הפיקדון, שיתוף פעולה יוצא דופן בין הארגונים הירוקים למגזר התעשייתי בהקשר לטיפול בפסולת אלקטרונית והקמת מינהלת לשיקום אתרי פסולת בעקבות עתירה שהגישה לבג"ץ. לדברי עו"ד רון צין, המחלקה תאפשר למשרד לתת ללקוחותיו מענה חשוב בפרקטיקה המתפתחת של איכות הסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully