וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושא הכלים

אורי ברקוביץ'

23.10.2008 / 7:05


מתיחת פנים ל-XP



בכל פעם שאני מתקין מחדש את מערכת ההפעלה חלונות XP, הפעולה הראשונה שאני עושה בגמר התהליך היא שינוי צבע הממשק מהכחול המזעזע לאפור כסוף, והעפת תמונת הגבעה המגעילה מרקע שולחן העבודה. לצערי הרב, לאחר כמה שנים גם הצבע הכסוף נראה מעט מיושן ודי נמאס. לחזור לכחול המזעזע או לעבור לערכת הצבעים הירוקה - בכלל לא בחשבון, אך התקנת ערכות נושא של מפתחים עצמאיים דורשת הרבה יותר משני הקליקים שאני מוכן להקדיש לעניין.



לא עוד. ערכת נושא חדשה ורשמית מבית מיקרוסופט תשנה את מראה שולחן העבודה שלכם ותשווה לו מראה חדש ורענן שמזכיר במעט את הסגנון של ויסטה, רק בכחול פטרול. השינוי מקיף את רקע שולחן העבודה, סרגל הניווט הראשי שבתחתית המסך, ומסגרות ותפריטי התוכנות השונות. ההבדלים בין ערכות הנושא הישנות לחדשה ניכרים במיוחד בממשקים של תוכנות אופיס 2003.



הורידו את קובץ הזיפ מהכתובת tinyurl.com/4dyv2z. פתחו את קובץ הזיפ ובתוכו הקליקו על הקובץ ששמו Official Embedded Theme for Windows XP and 2003.exe. בחלון שנפתח הקליקו על Install. לאחר מכן גשו אל שולחן העבודה שלכם והקליקו בנקודה כלשהי קליק ימני. בחרו ב-Properties (מאפיינים) ואז ב-Embedded, ולבסוף הקליקו על Apply (החל).



YouTube אינסופי - הגרסה הישראלית



לפני כמה חודשים המלצתי במדור זה על שירות infinitube, שמנגן את תוצאות החיפוש שלכם ב-YouTube ברצף אינסופי. יזם האינטרנט נדב דפני הפנה את תשומת לבי לשירות הישראלי שהקים - hypeshow.com. הוא נראה הרבה יותר טוב, ובניגוד לשירות הקודם מאפשר חיפוש בעברית. בנוסף, הוא נטול פרסומות וטקסטים מיותרים שמלכלכים את שדה הראייה. לטענת דפני, תוצאות החיפוש של המנוע שלו איכותיות הרבה יותר. הן מציפות מעלה קודם כל את הקליפים שזכו למספר הצפיות הרב ביותר, בעלי הוותק הרב ביותר ובעלי הדירוג הגבוה ביותר, וזאת כדי לנסות לסנן החוצה את כל הקליפים הלא רלוונטיים ובראשם גרסאות הליפסינק.



האפשרויות שמציע האתר לא מסתכמות בהצגה אינסופית רצופה של קליפים. בלחיצת כפתור ניתן להוריד למחשב את קטע הווידאו, לשלוח לחבר, לחזור לרשימת התוצאות, לקבל לינק להטמעה בבלוג או באתר שלכם, לדלג מקטע לקטע או לעבור למצב של מסך מלא.



העיר האסורה בתלת ממד



ב-10 באוקטובר השיקה IBM את "העיר האסורה: מעבר לחלל ולזמן" - פרויקט ייחודי שהעלה את העיר האסורה של קיסרי סין ממרכז בייג'ין אל האינטרנט, בסגנון עולם התלת ממד סקנד לייף. כדי לטייל בעולם הווירטואלי צריך רק לגשת לאתר שכתובתו בהמשך, להוריד את התוכנה ולהתקינה. אין צורך להירשם לשירות, אבל בפני מי שיעשה כן ייפתחו אפשרויות נוספות. התוכנה גדולה למדי, כ-200 מגה-בייט, ומשך ההתקנה, ולאחר מכן הפעלתה כל פעם מחדש, נמשך זמן רב. אם אין ברשותכם מחשב חדש וחזק יחסית, אולי כדאי שתוותרו מראש על הניסיון. בכל מקרה, מומלץ לסגור את כל התוכנות האחרות כך שכל משאבי המחשב יוכלו להיות מוקדשים לסיור הווירטואלי שלכם בעיר האסורה. תוכלו לסייר בעיר באופן חופשי או עם מדריך טיולים וירטואלי שימתין לכם בכניסה וייקח אתכם מאתר לאתר, כולל פינות שבעיר האמיתית סגורות לקהל הרחב. תוכלו גם לצ'וטט עם מבקרים אחרים באמצעות חלון שיחה.



beyondspaceandtime.org



אופרה משתדרגת



הגרסה החדשה של הדפדפן הנורווגי המעולה אופרה מציעה גלישה מהירה יותר ושורת שיפורים בהשוואה לגרסה הקודמת. בגרסה הנוכחית - 9.6 - תמצאו שיפורים במנגנון הסינכרון, שמאפשר לגלוש עם אותם מועדפים ומסך פתיחה מכל מחשב. בנוסף, הגרסה החדשה מסנכרנת את היסטוריית הגלישה ומנוע החיפוש המשולב בדפדפן. לדפדפן נוספו פיצ'רים חדשים של ברירת מחדל, שכמוהם תוכלו למצוא בפיירפוקס בצורת תוספים.



להורדה: opera.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully