וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגיה מפטרת 15 עובדים - כ-12% מעובדיה

אמיתי זיו

23.10.2008 / 14:13

הרקע לפיטורים: המצב הפיננסי וכן כפילות תפקידים שתיווצר בחברה עם רכישת חברת eSnips

הרקע לפיטורים בלוגיה הוא כפול: גם המצב הפיננסי וכן כפילות תפקידים שתיווצר בחברה עם רכישת חברת eSnips הישראלית, רכישה חדשה שהסגירה שלה תתבצע ביום ראשון ושעליה דווח לראשונה ב-TheMarker.



מנכ"ל החברה קובי מרנקו מסר בתגובה: "השלמנו מהלך של שינוי ארגוני עקב הרכישה של eSnips ומיזוג שלה אל תוך הפעילות שלנו, מה שיוצר כפילויות תפקידים ולכן שחררנו חלק מהאנשים. אנחנו גם מתאימים את הגודל של החברה למצב בעולם. לוגיה היא חברה שסיימה כעת גיוס של כסף והיא רווחית אבל גם אנחנו צריכים לעשות התאמות למשבר העולמי".



עוד מסימני המשבר, חברת לוגיה מתלבטת האם להשתתף השנה בתערוכת סלולר בברצלונה. החברה רכשה עמדת תצוגה אבל ההחלטה האם להפעיל אותו ובאיזו מתכונת תתקבל על פי היענות של לקוחות פוטנציאלים בהרשמה לתערוכה.

לגבי רכישת eSnips, מרנקו סירב למסור את היקף העסקה. מדובר באתר שמשלב בין רשת חברתית לבין אתר לשיתוף תוכן בין גולשים. עד כה גייס האתר כ-5 מיליון דולר. כזכור, לפני מספר חודשים החליטו האחים עופר, באמצעות חברת עופר מדיה, להשקיע בלוגיה 10 מיליון דולר תמורת דילול של שאר בעלי המניות ב-25%. העסקה אז שיקפה ללוגיה שווי של 30 מיליון דולר לפני הכסף.

בשורה נוספת מלוגיה היא הקמת זרוע פעילות חדשה בהודו. החברה גייסה 10 עובדים בתת היבשת ומינתה כעת למנכ"ל החברה את אניש באסו, שהיה במשך חמש השנים האחרונות סמנכ"ל שירותי ערך מוסף בענקית התקשורת ההודית Tata Teleservices.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully