וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מעלה: חברות שיעמיקו מחויבותם לתחום האחריות התאגידית יזכו מחדש באמון הצרכנים והמשקיעים

עידו סולומון

23.10.2008 / 16:07

לדברי טליה אהרוני, בשלב זה המשבר בשווקים הפיננסיים מונע בראש ובראשונה מאובדן אמון הציבור



"הזעזוע בשווקים, שמהותו משבר אמון במינופים הפיננסיים אשר קידשו את התשואה המרבית והמיידית, מעמיד במבחן גם את תחום האחריות התאגידית של מנהיגים עסקיים וחברות אשר ישכילו להרחיב ולהעמיק בעת זו את מחויבותם לתחום, תוך הקפדה על דיאלוג, שקיפות, דיווח וממשל תאגידי. יהיו אלו שיזכו באמון הצרכנים, המשקיעים והעובדים", את הדברים אמרה טליה אהרוני, מייסדת ומנכ"ל ארגון מעלה לאחריות חברתית ותאגידית, לקראת הכנס השנתי של הארגון שייערך בשבוע הבא.



לדבריה, "הדיון בשאלות של אחריות ואמון בהן יעסוק הכנס דחוף וחיוני כעת יותר מתמיד. נראה כי בשלב זה המשבר בשווקים הפיננסיים וצניחת הבורסות מונעים בראש ובראשונה מנפילה חדה, שלא לומר כמעט אובדן, של אמון הציבור באותה יד נעלמה אשר הקנתה אמון וביטחון בכלכלה ומנהליה. לאחר שישקע מעט האבק המטשטש כעת את התמונה, יתחיל השלב שבו כל חברה תיבחן לגופה. גישת האחריות התאגידית מהווה כלי לניהול סיכונים, להתחדשות, לדיאלוג ולהגברת האמון שבין הפירמה למחזיקי העניין שלה".



בכנס ישתתפו מנכ"לים ובכירי מימשל, דירקטורים, בכירי ומנהלי עסקים בישראל, מנהלי אחריות תאגידית, יועצים עסקיים, מקבלי החלטות במיגזר הציבורי בתחום הכלכלי-חברתי-סביבתי וראשי ארגונים חברתיים וסביבתיים.
אורחי הכבוד בכנס הם ג'רי גרינפילד, מייסד חברת הגלידה בן אנד ג'ריס, ופמלה פסמן, סגנית נשיא לעניינים גלובליים שתדבר על אתגרי ניהול האחריות התאגידית של מותג גלובלי בשווקים מגוונים.



כנס מעלה השנתי יתקיים ביום שלישי ה-28.10.2008 במלון הילטון תל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully