וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגים: אתר מקו עלה לאויר לאחר שנה וחצי של עבודה

מעיין כהן

23.10.2008 / 18:01

עלייתו של האתר מגיעה אחרי אינספור דחיות ותקלות; אתר צפוי להחליף בהדרגה את אתר קשת הנוכחי



לאחר עבודה של שנה וחצי, ולאחר קידום באמצעות פרומואים בכיכובו של צחי גראד, שעלו בשבועות האחרונים, אתר מקו (www.mako.co.il) של זכיינית ערוץ 2, קשת - עלה הערב לאוויר. עלייתו של האתר מגיעה אחרי אינספור דחיות ותקלות. מקו (קיצור של מה קורה) עלה לאוויר בגרסת בטא, לאחר שבשבועות האחרונים פעל האתר בגרסה סגורה למשתמשים מורשים, אולם שכפי שפורסם ב-TheMarker נחשפה לגולשים חיצוניים עקב תקלות.

אתר מקו צפוי להחליף בהדרגה את אתר קשת הנוכחי, אשר נהנה מגידול חד בטראפיק בזכות שידור חי רצוף על הנעשה בבית "האח הגדול". העבודה על אתר מקו נמשכה למעלה משנה, בהשקעה שנאמדת בעשרות מיליוני שקלים. ההערכות הן כי באתר מועסקים יותר מ-100 עובדים. בניגוד לאתר קשת, מקו יפעל כיחידת תוכן עצמאית, ומלבד המותגים קשת, ביפ ומומה, יכיל גם תוכניות אולפן שיופקו במיוחד עבורו, וכן את אתר תוכן הגולשים האמבטיה. עורך האתר הוא יובל נתן.



לחיפוש באתר ישמש מנוע החיפוש של נטקס. כזכור, במארס השנה חתמה קשת על הסכם עם נטקס, הנסחרת בבורסה בת"א, לפיו תשקיע הזכיינית 10 מיליון שקל תמורת 25% בחברה הבת של נטקס בישראל. ההשקעה נעשתה בדרך של פרסום שירותי נטקס בטלוויזיה במשך שלוש שנים - פרסום שכבר עלה לאוויר באחרונה, בין היתר בתוכניות "האח הגדול", הריאליטי עתיר הרייטינג של הזכיינית.



באמצעות מקו מצפה קשת להגדיל את אחיזתה בתחום האינטרנט, ולהגדיל את שיעור החשיפה לאתרה, חשיפה הנשענת כיום בעיקר על פיקים טלוויזיוניים. על פי סקר TIM לחודש אוגוסט האחרון, עמדה החשיפה לאתר קשת על 14.9%, והוא דורג במקום ה-17 ברשימת 20 האתרים הפופולאריים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully