וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועז תמיר רוכש את קסור טכנולוגיות

מאת גיא גרימלנד

24.10.2008 / 7:14

איש ההון סיכון תמיר השלים את רכישת אחזקותיהם של המייסדים, אבישי שרלין ורפי זרצקי, בעלות של כמה מיליוני דולרים


תמיר השלים רכישת אחזקות של אבישי שרלין ורפי זרצקי בחברת קסור טכנולוגיות לפי שווי לא ידוע. על פי הערכות מדובר בעסקה של כמה מיליוני דולרים. בשלב ראשון רכש תמיר את השליטה בחברה באופן מלא. בשלב שני צפויה קרן מונטיפיורי פרטנרס, יחד עם משקיעים נוספים, להשקיע בקסור טכנולוגיות.



קסור היא חברת טכנולוגיה ישראלית ותיקה שעוסקת בשליטה ובקרה במערכת תקשורת וניהול רשתות וכן בפתרונות של אבטחת מידע. החברה נוסדה על ידי רפי זרצקי ואבישי שרלין, יוצאי ממר"ם הצה"לי שהתמחו בבניית מערכות שליטה ובקרה, ובניהול ואבטחת רשתות תקשורת. מונטיפיורי פרטנרס השקיעה בחברה מיליוני דולרים בודדים ב-2001. משקיעה נוספת בחברה היתה STI (של בני שטיינמיץ), אלא שזו התפרקה. "החברה דישדשה לאורך השנים", אמר תמיר בשיחה עם TheMarker. "היא לא הגיעה למה שציפו ממנה. הבנתי שאם אני מתכוון להוביל את החברה על פי השקפת עולמי העסקית והניהולית, עלי לקחת שליטה ולכן רכשתי את אחזקות המייסדים".



תמיר מציין כי קסור טכנולוגיות תתמקד מעתה במתן פתרונות שליטה ובקרה לחברות וארגוני רשת, כלומר למתן פתרונות טכנולוגיים לארגונים שמתמחים בעבודה בסביבות וירטואליות. "השוק עובר שינוי. אני רוצה שקסור תספק פתרונות טכנולוגיים לכל ארגון שמתארגן באופן וירטואלי, למשל לבנקים וחברות תקשורת שיציעו את הפתרונות שלהם דרך האינטרנט. אני מבקש להביא את חזון המהפכה התעשייתית השנייה, הנמצאת בעיצומה בימים אלה, לתעשייה ולעסקים העוברים שינוי והתאמה עסקית וניהולית לסביבה עסקית גלובלית משתנה. בכוונתי למקד את קסור כגוף אינטגרציה מקצועי, בבניית תפישת ניהול ומתן פתרונות לארגונים העוברים תהליך של הסרת שומנים ומבנה היררכי, לארגונים 'רזים', גמישים, בעלי מבנה ארגוני שטוח הפועלים כארגון רשת המשלב פעיליות מיקור-חוץ בסביבה עסקית פתוחה".



קסור טכנולוגיות מונה כ-80 עובדים ומשרדיה ממוקמים בגבעת שמואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully