וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה הרוגים בהתרסקות מטוס קל בשרון

זוהר בלומנקרנץ

24.10.2008 / 20:16

מדובר בטייסת ושלושה נוסעים שהמריאו מהרצליה ולאחר כמה דקות אבד הקשר עם המטוס שהתרסק מעל שדות בצרה; עד ראייה: שמעתי את הנוסעים מהמטוס צועקים

תום חן, תושב בצרה, סיפר על האירוע: "ישבתי על המדרכה ופתאום ראיתי מטוס שמגיע מכיוון מזרח כשהוא מתנדנד. בהתחלה הרעש של המנוע היה רגיל אבל אז הוא הפסיק והמטוס נפל. שמעתי את הנוסעים מהמטוס צועקים. המטוס התרסק עם החרטום באדמה והעיף מלא חול ואבנים מסביב. היה פיצוץ של מיכל הדלק. הייתי ממש לידם, רציתי לחלץ אותם ומהר מאוד הבנתי שאין מה לחלץ". שלום יעקב, תושב קדימה, תיאר גם הוא את שראה: "הגעתי עם המכונית לחינה שבסמוך, פתאום שמעתי רעש של מטוס שנשמע חריג מאוד, ראיתי אותו מזדקר. בהתחלה חשבתי שהוא עושה איזה תרגיל ואז היה פיצוץ והמנוע הפסיק לעבוד והוא צלל עם החרטום כלפי מטה".



מוקדם עדיין לקבוע את סיבת האסון, אך העובדה שאבד הקשר עם המטוס לפני ההתרסקות אפשר שמצביעה על כשל טכני או בעיה מאכנית אחרת של המטוס. כמו כן נחקר הכיוון של הגורם האנושי. דובר מד"א, מיקי כפרי, אמר כי "הגענו למקום לפני זמן קצר, במקום מספר גופות ואין פצועים". מאיר בוסקילה, קצין מבצעים של שירותי כבאות והצלה, אמר: "קיבלנו הודעה על התרסקות סמוך לכביש 4 וכשהגענו היה במקום עשן, כנראה מהפיצוץ".



מדובר כנראה במה שמכונה "טיסת רומנטיקה", כלומר זוגות ששוכרים מטוס לצורך נסיעת הפתעה לבן או בת הזוג כדי להשקיף על השקיעה. מעדות החוקרים בשטח עולה כי לא נראה שהמטוס נחת נחיתת חירום, אלא צלל והתרסק בעוצמה באדמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully