וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים חותכים ההמלצה לפרטנר מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק"

ניר צליק

26.10.2008 / 12:34

בנוסף, מורידים בבית ההשקעות את מחיר היעד מ-87 שקל ל-80 שקל. "צפויה צמיחה איטית בסלולר במהלך 2009"

בבית ההשקעות כלל פיננסים צופים צמיחה איטית בענף הסלולר בשנת 2009, ובעקבות זאת, מורידים את ההמלצה למניית פרטנר מ-"תשואת יתר" ל-"תשואת שוק". בנוסף, החליט האנליסט צחי אברהם להוריד את מחיר היעד למניה מ-87 שקל ל-80 שקל. "מעבר לפעילות המשק, פרטנר צפויה להאט את קצב הצמיחה בשנה הבאה, גם בשל כניסת פלאפון לתחרות ויישום תוכנית המעבר לחיוב על שנייה", כותבים בבית ההשקעות.

עם זאת, דווקא בנוגע לרבעון השלישי, מצפים בכלל פיננסים לרבעון חזק, וכותבים כי הרבעון השלישי צפוי "לגנוב" חלק מהכנסות הרבעון הרביעי ולהציג רווחי שיא, וצופים כי החברה תחלק דיבידנד רבעוני של 1.33 שקלים למניה.

בנוגע לכניסת החברה לתחומים חדשים, נכתב כי "כחלק מהפיכתה לחברת תקשורת, פרטנר צפויה לפעול בתחום אספקת האינטרנט לסקטור הפרטי ולתחום השיחות הקוויות בטכנולוגיית VOB כבר בחודשים הבאים, ומאוחר יותר להציע מכשירים דמויי VOD". אחד הדברים ששיפיעו על עתיד החברה הוא העלאת המחירים ב-6% - החלטה שהקדימה את החלטת משרד התקשורת שצפוי לאסור העלאות מחירים בתקופת ההתחייבות.

בין האיומים על פרטנר, כותבים בכלל פיננסים, כי פלאפון צפויה להשיק רשת חדשה ב-2009, והחל מהרבעון הראשון של 2009 פרטנר תאלץ להתמודד מולה, אך בבית ההשקעות לא צופים כי פלאפון תעורר "רעשים מיותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully