וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת רולידר תובעת את המיזם שהוקם לשם בניית בסיס חיל ההנדסה של צבא ארה"ב בנחשונים

הילה רז

26.10.2008 / 15:34

עוד נתבעות בתביעה חברת א. ארנסון, כיום בבעלות החברה הציבורית אוסיף וקבוצת ברן



חברת רולידר, העוסקת בעבודות עפר ותשתיות, תובעת ארבעה מיליון שקל נגד המיזם המשותף א.א.ב. סוסה-א. ארנסון, שהוקם לבניית בסיס בעבור חיל ההנדסה של הצבא האמריקאי. עוד נתבעות בתביעה חברת א. ארנסון, כיום בבעלות החברה הציבורית אוסיף וקבוצת ברן.



לטענת רולידר, שהגישה אתמול תביעה לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה באמצעות משרד עו"ד גלוזמן שם טוב חוברס ברויד ושות', חיל ההנדסה של צבא ארה"ב הזמין מהשותפות את בנייתו והקמתו של בסיס צבאי גדול באזור נחשונים. ב-2001 שכרה השותפות סוסה-ארנסון את שרותיה של רולידר כקבלן משנה לביצוע חלק מהעבודות. רולידר מציינת כי סיימה לבצע את כל העבודות ומסרה אותן לשותפות.
לפי הנטען, בין המעורבים בפרויקט התגלעו ויכוחים ומחלוקות כספיות. ב-2005 חתמו השותפות ורולידר על הסכם שנועד להסדיר את המחלוקת.



רולידר טוענת כי ב-2007 נקבע על ידי גורם מוסכם על שני הצדדים, כי על השותפות לשלם לרולידר סך של 2.8 מיליון שקל. לגרסת רולידר למרות ההתחייבות המפורשת ואף שעברה למעלה משנה ממועד התשלום, מסרבות הנתבעות לשלם לרולידר את הסכום. בנוסף טוענת רולידר כי על השותפות להעביר לה כ-650 אלף שקל, שמגיעים לה לאחר שלאורך השנים השותפות קיזזה סכומים אלו ולא העבירה לרולידר כספים שהגיעו לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully