וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתנו להם גאדג'טים

TheMarker IT

26.10.2008 / 8:46

סקר של חברת ביטוח בריטית מגלה כי הגאג'דטים שלנו מסוכנים לחיות המחמד יותר ממכשירי חשמל רגילים: האייפוד של אפל מסוכן לחתולים, וחזירים צריכים להיזהר ממכשירי די.וי.די

אם אתם חתולים, אולי כדאי שתשמרו מרחק ממכשירי אייפוד. הגארדיאן מדווח על סקר חדש של חברת הביטוח הייעודית Petplan שנערך בקרב 3,000 משקי בית המחזיקים בחיות מחמד בבריטניה. הסקר מעלה כי הגאדג'טים האלקטרוניים מסוכנים לחיות אפילו יותר ממכונות כביסה, מייבשים וכבלי חשמל.

על פי ממצאי הסקר מהווים אייפודים את הסכנה העיקרית לחתולים. הפלייסטישן של סוני, לעומת זאת, מסוכן יותר לארנבות. באופן מתמיה משהו מציין הסקר כי חזירים יעשו בשכל אם יתרחקו ממכשירי די.וידי ומשלטים.

כדוגמה לסוג הפציעות עליהן מדובר מציין כתב הגרדיאן כי פגסלי, כלבה של ג'מה סקוט בת ה-22 המתגוררת במחוז קנט, פצע עצמו שוב ושוב כשקפץ על דמויות כלבים שהופיעו על פני מסך הטלוויזיה, הסתבך בכבלים המחוברים לפלייסטיישן והביא לכך שהמכשיר ייפול עליו.

ד"ר טל מאייר, וטרינר המטפל בחיות במרפאה בהוד השרון, ציין כי לא נתקל עד כה בישראל במקרים של פציעה ישירה מגאדג'טים. מאייר מציין, עם זאת, כי נתקל בעבר במקרים של התחשמלויות ופציעות בפה בעקבות לעיסה של חוטי חשמל של מכשירי וידאו ו-DVD. לטענתו של מאייר, חתולים על פי רוב ינסו ללעוס כבלים של מטענים למכשירים סלולריים, אך המתח באלו הוא נמוך ואינו גורם לפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully