וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פישמן יפטר 9 עובדים - 5% מכוח האדם

עידו סולומון

26.10.2008 / 19:39

גל הפיטורים בבתי ההשקעות ממשיך: באחרונה פורסם כי בית ההשקעות גאון צפוי לפטר כ-10 עובדים אחרי החג

בית ההשקעות תמיר פישמן החל היום במהלך התייעלות, במסגרתו תצומצם מצבת כוח האדם בכ-5% ויפוטרו 9 מבין 180 העובדים מחטיבות שונות בחברה. מתמיר פישמן נמסר בתגובה: "כאחד הבנקים להשקעות המובילים בישראל ולאור השינויים הדרמטיים שהתחוללו לאחרונה, בית ההשקעות יבצע התאמות, במסגרתן יצומצמו מספר נמוך יחסית של משרות בחטיבות השונות של החברה".

לאחר גל של שמועות, תמיר פישמן מצטרף כעת רשמית לשורת בתי השקעות שהודיעו על צעדי התייעלות ופיטורי עובדים בעקבות המשבר. לאחונה פורסם כי בית ההשקעות גאון צפוי לפטר כעשרה עובדים אחרי החג - 10% מכוח האדם שלו בבית ההשקעות.

מגדל שוקי הון צפוי גם הוא לפטר כ-20 עובדים, כך שבסך הכל יגיעו הפיטורים בבית ההשקעות לכ-30 עובדים. מדובר במהלך של מגדל שהחל עוד בפסטמבר. נכון לסוף הרבעון השני של 2008 העסיקה מגדל שוקי הון 286 עובדים, כך שגם במקרה זה מדובר על פיטורים של יותר מ-10% מכוח האדם. בית השקעות נוסף שצפוי להודיע על קיצוצים בתקופה הקרובה הוא בית ההשקעות הראל. למרות שבהראל הכוחישו שמדובר בהשלכות המשבר, וטוענו שהקיצוץ - שלגביו עדיין לא התקבלה החלטה סופית - נובע מהמיזוג עם בית ההשקעות רקנאטי.

בכלל פיננסים, מקבוצת אי.די.בי, הכריזו לפני כחודשיים על מהלך ארגון מחדש, שכולל פיטורי 20 עובדים. פיטורי עובדים צפויים בבתי השקעות בינוניים נוספים, בהם מיטב. בנוסף, נוכוח תוכניות המיזוג בין בית ההשקעות אלטשולר שחם לבית ההשקעות פריזמה, קרוב לוודאי שגם בגופים אלה יתבצעו פיטורים. פריזמה כבר הודיע בחודשים האחרונים על מהלך התייעלות שכולל פיטורים של 20-30 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully