וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החג הגדול

אופיר בר-זהר

27.10.2008 / 8:08

קשת מדווחת על צפיית שיא בתקופת החגים - פי שניים מבתקופות קודמות - בעיקר בזכות הרייטינג הגבוה של "האח הגדול"



>> "האח הגדול" ממשיך להכות בטבלאות הרייטינג: גם בשבוע זה התוכנית כבשה את שני המקומות הראשונים בטבלה. הפרק ששודר ביום שלישי זכה לרייטינג של 27.8%, והפרק ששודר ביום ראשון זכה ל-24.6%.



לפי דיווחי זכיינית ערוץ 2 קשת, ממוצע הצפייה בשעות השיא של הערוץ בתקופת החגים הוא הגבוה ביותר מאז תחילת המדידה של הערוץ, ומגיע ל-15.2% ממשקי הבית. ימי השידור של קשת עם "האח הגדול" ו"פעם בחיים" מביאים לעלייה של פי שניים בצפייה בערוץ 2 בהשוואה לשנים קודמות. כל הנתונים מתייחסים לכלל האוכלוסייה.

התוכנית שמשודרת אחרי "האח הגדול", "פעם בחיים", לא זכתה השבוע לדירוג גבוה כבשבועות קודמים, וקיבלה רייטינג של 16.9% ומקום שביעי לתוכנית של יום שלישי, ורייטינג של 15.6% ומקום 12 לתוכנית של יום ראשון.



תוכנית הבידור החדשה של רשת "שבוע סוף" מתברגת השבוע במקום הרביעי עם נתון משופר של 20.1%. רשת מכניסה גם את שני הפרקים של "מפרץ האהבה" לעשירייה הראשונה במקומות השמיני והעשירי, עם נתון של 16.5% לתוכנית ששודרה בחמישי, ו-16.2% לזו ששודרה בשבת. גם במקום ה-11 תוכנית של רשת - המסמך הדוקומנטרי העוסק ברציחתה של ענבל עמרם, שזכה לרייטינג של 16.2%.



חברת החדשות של ערוץ 2 מסיימת עוד שבוע מוצלח, והגיעה למקום שלישי בממוצע החדשות ורייטינג של 20.6%. חדשות השבת התברגו למקום החמישי עם רייטינג של 19.1%, ואילו "אולפן שישי" דורגה במקום השישי עם 17.2%.



ערוץ 10 מתרחק השבוע מהעשירייה: התוכנית "היפה והחנון" דורגה במקום ה-19 בלבד עם ממוצע של 10.8%. אחריה דורגו שני משדרי הספורט של הערוץ השבוע - מכבי ת"א בכדורסל נגד ציבונה במקום ה-20 עם רייטינג של 10.6%, ומשחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל פתח תקוה, שדורג 21 עם נתון של 10.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully