וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד אמון הצרכנים צפוי לרדת ב-13%

מאת הדר תדמור

27.10.2008 / 8:08

השבוע בוול סטריט: הפוקוס על הריבית והתמ"ג



>> השבוע יפנו המשקיעים בארה"ב את מרב תשומת הלב להחלטת הריבית של הפדרל ריזרב ולנתוני התמ"ג לרבעון השלישי.

היום יפרסם משרד המסחר האמריקאי את נתוני מכירות הבתים החדשים בארה"ב בספטמבר. הערכה היא למכירות של 450 אלף בתים, לעומת 460 אלף בתים באוגוסט. באותו יום תפרסם ורייזון את דו"חותיה לרבעון השלישי. מחר יתפרסמו דו"חותיה של חברת ההשקעות אפולו, וכן דו"חותיה של חברת האנימציה דרימוורקס.



בגזרת הישראליות, יתפרסמו דו"חותיה של צ'ק פוינט. עוד בהקשר ישראלי - חברת שיט התענוגות רויאל קריביאן של האחים עופר תפרסם את דו"חותיה באותו יום.



מחר גם יפורסם מדד אמון הצרכנים של קונפרנס בורד. לפי ההערכות, המדד צפוי לרדת ל-52 נקודות באוקטובר, לעומת קריאה של 59.8 נקודות בספטמבר - ירידה של 13%. ביום רביעי תפורסם החלטת הריבית של הפדרל ריזרב. החוזים העתידיים מצביעים על סיכוי של 50% להורדת ריבית ל-1.5%. באותו יום יפרסמו נתוני ההזמנות למוצרים בני קיימא לספטמבר. לפי ההערכות, מספר ההזמנות ירד ב-1%.



ביום רביעי יפורסמו גם נתוני מלאי הנפט השבועיים בארה"ב.ביום רביעי תפרסם גם מודי'ס את דו"חותיה לרבעון השלישי.



ביום חמישי יפרסם משרד המסחר האמריקאי את הנתונים הראשוניים הנוגעים לצמיחת התמ"ג בארה"ב ברבעון השלישי. לפי ההערכות, ברבעון השלישי רשם התמ"ג צמיחה שלילית של 0.5%. באותו יום יפורסמו הנתונים השבועיים הנוגעים לתביעות האבטלה הראשונות בארה"ב.



ביום חמישי תפרסם גם אקסון מוביל את דו"חותיה לרבעון השלישי. עוד יפרסמו דו"חות: ענקית הסלולר מוטורולה, יצרנית החומרה סאן מיקרוסיסטמס, חברת התרופות אסטרה זנקה, חברת האופנה הוגו בוס וחברת ליברטי מדיה.



ביום שישי תפרסם שברון את דו"חותיה לרבעון השלישי, וכך גם תעשה חברת המזון המהיר ברגר קינג. באותו יום יפורסמו נתוני ההכנסה וההוצאה האישית לספטמבר ומדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן וסוכנות רויטרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully