וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילומור: אוסיף מנסה להתחמק משותפות

מאת יעל פולק

27.10.2008 / 8:08



>> הסכם הכוונות בין מילומור לאוסיף לבניית מגדל מגורים בן 40 קומות באשדוד, שסוכם לפני שנה בין החברות, בטל ואינו תקף, בעקבות תנאים שלא התקיימו - כך עולה מהודעה שפירסמה אתמול מילומור. לפני כשנה ביקשה אוסיף לרכוש מחצית מזכויות רסיו סי, החברה הבת של מילומור, להקמת מגדל מגורים על מגרש באשדוד המתוכנן ל-40 קומות ואמור לכלול 140 יחידות דיור. לפני כשבוע הודיעה אוסיף שהיא מבטלת את הההסכם.

הנאמן להקפאת ההליכים של מילומור שלח לאוסיף מכתב במענה להודעה, שבו כתב כי "הודעת אוסיף תמוהה ונגועה בחוסר תום לב. אין מנוס מהמסקנה שההודעה נובעת מהאירועים בחצר האחורית של אוסיף, בייחוד לנוכח נוסחה הלאקוני ואופן שיגורה למשרדי החברה: ביטול לכאורה של הסכם של עשרות מיליוני שקלים בהודעה שנשלחה בפקס בלבד".



לפני כשבוע אישר בית המשפט בתל אביב את בקשת הקפאת ההליכים שהגישה קבוצת מילומור. הקפאת ההליכים נגד קבוצת מילומור תימשך כחודשיים, עד 9 בדצמבר. תקופת הקפאת ההליכים האישית נגד בעל השליטה בקבוצה, פרדי רובינסון, תימשך שלושה שבועות, ולאחר מכן תשקול השופטת אם להאריכה.



בקשת הקפאת ההליכים הוגשה בשל חוב של כ-890 מיליון שקל. בבקשתה ציינה הקבוצה כי ערך נכסיה הוא כ-1.2 מיליארד שקל, כך שהחברה אינה חדלת פירעון, אלא במצוקת מזומנים זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully