וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיתון מגיע לאינטרנט: בוואלה מתייעלים ומפטרים עובדים

מאת מעיין כהן וטל לוי

27.10.2008 / 8:08

בכיר בפורטל: המהלך לא אמור לכלול בכירים



>> פורטל האינטרנט וואלה יוצא במהלך התייעלות שיכלול גם פיטורי עובדים. בכיר המצוי בעסקי החברה אמר אתמול: "גם אם יפוטרו כמה עובדים, אין מדובר במהלך פיטורים, אלא בהתייעלות רגילה. מצבה של וואלה היה ונותר מצוין". לדבריו, מהלך ההתייעלות לא אמור לכלול בכירים בחברה, והוא מהלך טבעי של בדיקות שמבצעים בחברה בימים של משבר.

וואלה עצמה מעסיקה כ-180 עובדים, ו-120 עובדים נוספים בחברות בנות - וואלה שופס, וואלה טורס ויורם לימודים. וואלה סירבה להגיב לידיעה.



איום המיתון מתחיל לתת את אותותיו בכל הפורטלים, ואף שבכירים בענף הביעו עד לא מכבר הערכות אופטימיות כי המשבר עשוי דווקא להועיל ולהגביר את הפרסום באינטרנט בשל היותו זול ומדיד יותר, כעת נראה כי הערכות לחוד ומציאות לחוד. כך למשל, בימים אלה שוקדים גם בנענע10, המעסיקה כ-160 עובדים, על תוכנית עבודה לשנה הבאה, שתבחן גם היא אפשרות התייעלות, וכך צפוי להיות גם בכל הפורטלים האחרים.



פעיל בשוק אמר אתמול כי "כל מי שאומר שהוא לא חושב איך להדק את החגורה - משקר. עם זאת, צמצומים יכולים להגיע ממגוון מקומות, במיוחד בעולם האינטרנט".



באחרונה עלה וואלה בעיצוב מחודש, החושף יותר ערוצי תוכן ומשלב כלים פרסומיים חדשים, ובאתר אומרים כי צפויים צעדים נוספים בפונקציונליות של האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully