וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחים מוול סטריט: בריחת הכשרונות מוול סטריט במשבר עשויה ליצור מרכזים פיננסיים חדשים

סוכנויות הידיעות

27.10.2008 / 9:48

גיוסים רבים במגזר נראים במקומות כמו פלורידה, וירג'ינה ושיקגו



בנקאים וברוקרים המנסים להימלט מקריסת המערכת הפיננסית ממהרים לברוח הרחק מוול סטריט, ועוברים ביחד עם משפחותיהם ורכושם למקומות כמו פלורידה, שיקגו, מילוואקי, וירג'יניה ואסיה.



ציידי ראשים במגזר אומרים כי הצרות בוול סטריט צפויות להוביל לאובדן כשרונות לטווח הארוך בניו יורק. המשבר גם יכול לסייע לחברות קטנות יותר להפוך לשחקניות מרכזיות יותר, עם גיוסם של כשרונות שבמצב אחר היה קשה לפתותם לעזוב את ניו יורק, העיר שנחשבה לבירת הפיננסים העולמית זה זמן רב.



"אנחנו בהחלט מגייסים", אמר רוברט אסקוביו, מנכ"ל בנק ההשקעות סאת'רן טראסט סקיוריטיז מפלורידה. "עכשיו יש לנו הון, ועכשיו אנחנו מעוניינים להתרחב. ונראה לי שזה מה שחברות בוטיק רבות מעוניינות לעשות". אסקוביו אמר כי בחודשים האחרונים 1 מבין כל 4-5 קורות חיים שקיבל הגיעו מעובדים בוול סטריט לעומת 1 מ-100 בשנים קודמות.



עובדים לשעבר בוול סטריט נוטים להביא עמם לקוחות עם שווי גבוה יותר - מכה גדולה נוספת לחברות המנסות להתאושש מהקריסה בוול סטריט - והחברות הקטנות והבינוניות צפויות להרוויח מכך. בתמורה, הן מספקות משהו שכעת נמצא במחסור בוול סטריט: יציבות.



השכר במגזר הפיננסים מתחיל ב-100 אלף דולר ומעלה, ומגיע לתחום המיליונים - תלוי במקום, בניסיון העובד ובגודל החברה, לדברי קימברלי בישופ מחברת ההשמה סלייטון סרץ' פרטנטרס. היא הוסיפה כי עובדים מוול סטריט ששוקלים מעבר למקום אחר עשויים להידרש לגמישות בכל הנוגע לשכר. אך יחד עם השכר הנמוך יותר, גם יוקר המחיה יהיה נמוך יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully