וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק גרר לאורי שני את האאודי A8

הילה רז

27.10.2008 / 16:09

גאידמק ניצל את העובדה כי שני חנה במקום ציבורי, כדי לקחת את המכונית שקיבל עם מינויו כמנהל העסקים של גאידמק

האם אורי שני יעבור לתחבורה ציבורית? לאחר מבצע לוגיסטי ארוך הצליחו היום עורכי דינו של גאידמק לקחת מאורי שני את מכונית האאודי A8 החדישה שקיבל שני מגאידמק עם מינויו כמנהל חברת IGB, שבשליטת גאידמק. מאז יולי השנה השתמש שני ברכב המוערך בשווי של כמיליון שקל, שמצוי בבעלות החברה.

בספטמבר הגיש אורי שני תביעה ובקשות עיקול נגד גאידמק בטענה שגאידמק הפר התחייבות להעביר לטובתו בנאמנות מניות של החברה הציבורית אוסיף בשווי 50 מיליון שקל, והעביר מניות בשווי כ-19 מיליון שקל בלבד. בית המשפט הטיל עיקולים זמניים על נכסי גאידמק לטובת שני, ומאז מתנהל הליך משפטי סבוך בין הצדדים. למרות הסכסוך בין השניים והפסקת עבודתו בפועל של שני בחברה, הוא המשיך להשתמש ברכב היוקרתי.

עו"ד רועי הלוי ממשרד עו"ד ד"ר יוסי שגב המייצג את גאידמק סיפר כי היה מדובר במבצע מורכב ומתיש. "כל עוד הרכב חנה בחנייה הפרטית של שני לא נגענו בו ולא התקרבנו לחצר של שני. חיכינו שהוא יחנה במקום ציבורי ויתפנה מספיק מקום בצדדים כדי שגרר יוכל להיכנס".

הלוי מספר כי בשל גודל מכונית השרד הם ראו את המכונית חונה פעמים רבות, אך לא יכלו לתפוס אותה. היום בשעות הצהריים, חנה שני ליד בית קפה בהרצליה פיתוח והתיישב רחוק ממנה. רק לאחר שהמכוניות שחנו מצדי האאודי פינו את מקומן ניתן היה להזמין את הגרר. אחר הצהריים אמור שני להגיע למשרדו של שגב כדי לפתוח את הרכב ולקחת ממנו חולצה, משקפיים וחפצים אישיים שהשאיר ברכב המיותם.

מקורביו של שני מסרו, כי מדובר במעשה בריונות וזלזול בחוק ובנורמות המקובלות בישראל. "כפי שטענו בעבר אנו טוענים גם היום - ישראל היא מדינת חוק והסכמים יש לכבד. אנו מאמינים שהרשויות יטפלו גם בעניין זה כמקובל במחוזותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully