וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדקום ממשיכה לצמוח: הגדילה ההכנסות ב-46% ל-4.4 מיליון דולר וצימצמה את ההפסד ל-1.1 מיליון דולר

שמואל שוסטר

27.10.2008 / 16:36

דוד ריפשטיין: "אנו מרוצים כי זהו הרבעון השלישי ברציפות בו החברה מראה גידול של יותר מ-45%"


, יצרנית הציוד לניתור רשתות הסלולר מרמת החייל ממשיכה לקטוף את פירות הארגון מחדש של החברה, עליו הכריזה לפני כשנתיים. החברה דיווחה על גידול של 46% בהכנסותיה לרבעון השלישי של השנה, שהסתכמו ב-4.4 מיליון דולר בהשוואה להכנסות של 3.0 מיליון דולר שרשמה החברה ברבעון השלישי של 2007 וגידול של 18% לעומת הרבעון השני של 2008.

בשורה התחתונה, צימצמה החברה את ההפסד הנקי שהסתכם ב-1.1 מיליון דולר, או 22 סנט למניה - ירידה של 53% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2007, אז רשמה החברה הפסד נקי של 2.4 מיליון דולר וצמצום של 39% בהשוואה להפסד הנקי שנרשם ברבעון השני של 2008.

רדקום, המפתחת פתרונות ניטור לרשתות תקשורת עבור יצרני ציוד וספקי תקשורת, החליטה לפני כשנתיים על שינוי אסטרטגי במודל העסקי. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה חוותה נפילה במכירות והפסדים כבדים, מה שהביא לארגון מחדש במבנה המכירות, והחלפת ערוצי ההפצה של החברה. במסגרת הארגון מחדש, החליטה החברה לרכז את פעילות מחוץ לארה"ב תוך מתן דגש על השווקים של מזרח אירופה, אסיה ודרום אמריקה.

עם פרסום הדו"חות אמר דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום: "ברבעון השלישי היה גידול משמעותי בהכנסות וירידה בהוצאות התפעוליות, דבר שאפשר לנו לצמצם משמעותית את ההפסד הנקי ולהתקדם לרווחיות. אנו מרוצים כי זהו הרבעון השלישי ברציפות בו החברה מראה גידול של יותר מ-45%, המשקף במיוחד את הצלחתנו בשווקים מתפתחים". לדבריו, "בהתאם לאסטרטגיה שלנו, אנו רואים עלייה בדרגת העניין בשווקים המתפתחים, כמו גם עלייה במספר הזדמנויות למערכות בתחום של IMS. אנו רואים עליה במספר ההזדמנויות הבינוניות עד הגדולות. בנוסף, אנו ערים לגידול בדרישה של ספקים למערכות QoS (איכות שירות), כחלק משדרוג השירות לשירות מהדור החדש, דבר המחזק את הביטחון בפוטנציאל שלנו".



השנה האחרונה לא היתה קלה עבור משקיעיה של רדקום. ב-12 החודשים האחרונים איבדה מניית החברה 74% מערכה והיא נסחרת כיום במחיר של 90 סנט - נמוך מדרישת הסף למסחר בנאסד"ק. מחירה הנמוך של המניה בולט במיוחד לאור העובדה שרק ביוני האחרון ביצעה החברה מהלך של איחוד מניות (ספליט הפוך) ביחס של 1 ל-4 בכדי לאפשר למניה להמשיך ולהיסחר בנאסד"ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully