וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פורה ישמש כמנכ"ל Y&R אינטראקטיב של שלמור אבנון עמיחי

שמרית סלע

27.10.2008 / 16:42

פורה הוא מבעלי משרד האינטרקטיב Redhead וחברת רכש המדיה פרומדיה. יחליף את המנכ"ל היוצא, ערן גפן, שמכר את חלקו במשרד לפני כחודש

גיא פורה ישמש כמנכ"ל Y&R אינטרקטיב של שלמור אבנון עמיחי. פורה החל את דרכו המקצועית כעוזר הפקה בערוץ 33 ואחרי שנתיים הפך למפיק. בשנת 2000 החל את דרכו בוואלה! כמנהל מוצר, ובין היתר היה חתום על פיתוח התכנים של וואלה! שהיו בערוצים האינטראקטיבים של yes. ב-2003 פרש מוואלה! והקים עם עופר רושה את חברת האינטראקטיב Redhead.

לפני חודש פורסם כי Redhead נמצאת על סף סגירה ומיזוג עם משרד חדש, כאשר דובר על משא ומתן עם GREY אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי שבעבר כבר הביעה התעניינות במיזוג עם המשרד.

המנכ"ל היוצא, ערן גפן, שהקים וניהל את Y&R אינטראקטיב, מכר את חלקו במשרד לפני כחודש (24%) לידי חברת האם שלמור אבנון עמיחי. על פי הערכות, שוויו של המשרד הוא כ-10 מיליון דולר, כך שגפן הכניס לכיסו כ-2.5 מיליון דולר. למעשה, הרוכשת היא חברת Y&R העולמית, כאשר בדצמבר הקרוב יעברו שלמור אבנון עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב לבעלות מלאה של החברה. גפן ימשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה עד סוף השנה, ומתחילת השנה הבאה ימונה ליו"ר החברה, הוא ימשיך ללוות את החברה ולקוחותיה ב-2009. בשלמור אבנון עמיחי אישרו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully