וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמור מוטורס - יבואנית המכוניות והאופנועים - פותחת במבצע מכירות לדגמי ב.מ.וו ומיני

ערן אזרן

27.10.2008 / 20:39

תנאי המבצע כוללים מקדמה נמוכה, תשלום חודשי ללא ריבית והצמדה ושירות מלא לשלוש שנים


, יבואנית המכוניות והאופנועים, הודיעה היום כי היא פותחת במבצע מכירות לדגמי ב.מ.וו ומיני. המבצע המתוכן כולל תשלום מקדמה מוזל, תשלום חודשי ללא ריבית והצמדה ושירות מלא במשך שלוש שנים. המבצע החדש צפוי להיות מלווה באירועי מכירות באולמות התצוגה בתל אביב ובחיפה.

על פי המבצע, מכונית המיני תשווק בתשלום ראשון של 75 אלף שקל, והיתרה ב-36 תשלומים של 2,900 שקל; ב.מ.וו מדגם X3 תשווק בתשלום ראשון של 175 אלף שקל ועוד 36 תשלומים חודשיים של 4,300 שקל; דגם X5 יימכר ב-320 אלף שקל ו-36 תשלומים בסך 5,000 שקל.

הודעה זו של קמור מוטורס מצטרפת להוזלות אחרות של יבואניות רכב בחודש האחרון, על רקע ההאטה בקצב המכירות, ובשל החשש ממיתון. זה מכבר צ'מפיון מוטורס הורידה את מחירי דגמי סיאט בשיעור של עד 10%, וכרגע היא עורכת מבצע מכירות לכל מותגיה. בשבוע שעבר אאודי הורידה את מחיר דגמי הרכבים ב-6.3%-2%.

קמור מוטורס עוסקת ביבוא ושיווק מכוניות ואופנועי ב.מ.וו וצמיגים. לחברה זיכיון בארץ ובבולגריה למכירת מכוניות, רכבי שטח, וחלקי חילוף מתוצרת ב.מ.וו. הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ משמש בתפקיד מנכ"ל החברה מאוקטובר 2007. מתחילת השנה ירדה מניית החברה ב-64.9% והחברה נסחרת לפי כיום לפי שווי שוק של כ-59 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully