וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: נילחם בקפיטליזם החזירי

מזל מועלם

28.10.2008 / 9:14

יו"ר מפלגת העבודה: אנחנו מאמינים בהשקעה תקציבית מסיווית



יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק, תקף אתמול את "הקפיטליזם החזירי של הימין", במה שנראה כניסיון למקד את קמפיין הבחירות של מפלגתו בכלכלה ולבדלה כתנועה סוציאל-דמוקרטית על רקע המשבר הכלכלי העולמי.



בישיבת סיעתו אמר ברק שהעבודה שונה מהמפלגות האחרות בעמדותיה הכלכליות ובתגובה הנדרשת למשבר הכלכלי. לדבריו, "אנחנו מאמינים בהשקעה תקציבית מסיווית - דווקא משום המיתון המתקרב - בתשתיות ובחינוך ובפריסת רשת ביטחון לשכבות החלשות בישראל ובמוכנות לפרוס אותה למערכות הפיננסיות. אנחנו נבדלים מהסיעות האחרות בהבנתנו שהגיע הזמן להחליף את הקפיטליזם החזירי מבית מדרשו של הימין, בגישה שמבטיחה תמיכה תוך כדי סולידריות, רגישות ואחריות חברתית".



דברי ברק כוונו בין היתר ליו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, שמדיניותו התקציבית כשר אוצר כונתה על ידי העבודה "קפיטליזם חזירי". אתמול אמר בתגובה יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער, ש"משעשע להיווכח כיצד עם התקרבותו למספר מנדטים חד-ספרתי החל ברק לפתח משנה חברתית ממרומי מגדל אקירוב (הבניין היוקרתי בתל אביב בו מתגורר ברק, מ"מ). גולת הכותרת של פעילותו החברתית של מר ברק בתקופת כהונתו כראש ממשלה היתה ההתבטאות 'תפתחו את המקררים' כדרך מקורית שמצא להתמודד עם העוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully