וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ הישראלית דלבר פיטרה 5 עובדים - 20% מכח האדם שלה

עידו סולומון

28.10.2008 / 9:37

מנכ"ל החברה, ליעד אגמון: למדנו את הלקח מהתפוצצות הבועה ב-2001 - לעיתים קיצוץ קטן של 5% לא מספיק



חברת הסטארט אפ הישראלית דלבר פיטרה 5 מתוך 25 עובדיה. לדברי מנכ"ל החברה, ליעד אגמון, ההחלטה על הפיטורים אינה נובעת ישירות מהמשבר הנוכחי בכלכלה העולמית אלא היא פועל יוצא של שחיקת הדולר מאז תחילת השנה. עם זאת, לדבריו, בעקבות המשבר הגיעו השותפים והמשקיעים להחלטה כי עול ההוצאות ילך ויגבר וכי אין מנוס מצמצום דרסטי בהוצאות ובהן גם הוצאות השכר.



אגמון: "מטרת הצימצומים היא להגביר את הפוקוס על הגדלת ההכנסות. הרבה חברות למדו את הלקח מהתפוצצות הבועה ב-2001 והבינו שלעיתים קיצוץ קטן של 5% לא מספיק ומביא לכך שלאחר כמה חודשים צריך לקצץ עמוק יותר, לכן החלטנו לקחת החלטה כואבת ולהוריד 20% מכח האדם. חשוב לציין שבמצב רגיל, לולא המשבר, לעולם לא הייתי נפרד מהאנשים האלה. הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית - מדובר בעובדים יקרים שיחסרו לכולנו אבל לפעמים צריך לקבל החלטות על בסיס משוואות קרות. האקסל לא משקר וכרגע, זה צורך קיומי של החברה. לכולם ברור ששנת 2009 תהיה שנה נוראית, השאלה מה יהיה ב-2010".



דלבר מפתחת מנוע חיפוש חברתי, שהרעיון העומד בבסיסו הוא מתן קדימות לתוכן שנוצר על ידי גולשים אחרים, בעלי זיקה לגולש. החברה נוסדה על ידי שלושה יזמים - ליעד אגמון, שגיא דוידוביץ' ואביטל יכין - וזכתה להשקעה של 2.25 מיליון דולר מקרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס. לאגמון יש כבר אקזיט אחד מוצלח בעברו: הסטארט אפ אוניגמה שנמכר ב-2006 למק'אפי בעבור 20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully