וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: מחיר היעד לפרטנר 92 שקל בהמלצת 'תשואת יתר'

TheMarker

28.10.2008 / 11:30

להערכת האנליסט דוד לוינסון פרטנר צפויה להציג תוצאות שיא ברבעון השלישי, אשר יצביעו על המשך צמיחה בפרמטרים התפעוליים וברווחיות


לקראת פירסום דו"ח רבעון שלוש ב-2008 של עידכן הבוקר האנליסט דוד לוינסון מבנק הפועלים את מחיר היעד של פרטנר ל-92 שקל למניה בהמלצת 'תשואת יתר'. מניית פרטנר נסחרת כעת סביב שער של 73.9 שקל.

להערכת לווינסון פרטנר צפויה להציג תוצאות שיא ברבעון השלישי, אשר יצביעו על המשך צמיחה בפרמטרים התפעוליים וברווחיות. מנוע הצמיחה העיקרי של פרטנר כיום הוא שרותי הדור השלישי, המהווים פיצוי לשחיקה בהכנסות מזמן אוויר, כתוצאה מירידה בדמי הקישוריות.

עונתית, הרבעון השלישי הוא הרבעון הטוב ביותר בשנה הכספית – הרבעון השלישי כולל בתוכו את חופשת הקיץ ואת תקופת החגים, תקופה המאופיינת בעליה מהותית במספר דקות שיחה למשתמש (MOU) וגם בתעריף למשתמש (ARPU), כתוצאה משרותי הנדידה לחו"ל ומעליה במשלוח SMS. השנה. לווינסון צופה שההשפעה העונתית תהיה קלה יותר, מאחר והשנה היתה מעוברת ורק ראש השנה נכלל ברבעון השלישי.

כלכלני בנק הפועלים צופים צמצום ניכר בשיעור סבסוד המכשירים ברבעון הנוכחי לעומת הרבעון המקביל. במחצית הראשונה של 2008 סבסוד המכשירים קטן לכ-114% בממוצע לרבעון, מרמות של 133% ברבעון השלישי אשתקד, אשר היה ערב כניסת נידות המספרים. ירידת שער הדולר והרגיעה בתחרות צפויים לגרום לירידה בשיעור הסבסוד וגם לירידה בקצב מכירות המכשירים למנויים, ומכאן לעלייה ברווחיות הגולמית.

מספר המנויים של פרטנר עלה במחצית הראשונה של שנת 2008 בכ-57,000 מנויים. נוכח הרגיעה השוררת בשוק הסלולר לאחר נידות המספרים, להעאכת בנק הפועלים, יתווספו לפרטנר ברבעון השלישי כ-25,000 מנויים.

לדברי לוינסון הפרמטרים התפעוליים של פרטנר ימשיכו להציג שיפור גם ברבעון הנוכחי ועל בסיס הנתונים המקרו כלכליים שהתקבלו עד כה, לא צפויה לפרטנר ירידה בדקות השיחה או ירידה בהכנסות מתוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully