וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי תמיר: רן ארז איים שיחסל אותי פוליטית

אור קשתי

28.10.2008 / 11:48

שרת החינוך כינסה היום מסיבת עיתונאים, בתגובה לקמפיין נגדה ארגון המורים העל יסודיים



"זו סחיטה פוליטית מכוערת שצריך לשים לה סוף. ארז אחראי לחלק גדול מהקשיים שמערכת החינוך מתמודדת איתם", אמרה היום (שלישי) שרת החינוך, יולי תמיר במסיבת עיתונאים שכינסה בתגובה לקמפיין של ארגון המורים העל יסודיים נגדה.



לדברי תמיר, יו"ר ארגון העל יסודיים, רן ארז, משתמש בשיטות של סחטנות, איומים והפחדה נוסח ה-ק-ג-ב. "לפני תחילת הקמפיין קיבלו פקידים בכירים במשרד טלפון מרן ארז שאמר להם שאם לא אכנע לדרישות שלו, שהן הרס הרפורמה והסתדרות המורים, הוא יחסל אותי פוליטית. הוא אמר שהוא יילך על הראש שלי, ושמה שהוא עשה ללימור לבנת, זו רק ההתחלה. להגיד דבר כזה לפקיד בכיר זה מעשה מכוער ולא ראוי, ודאי לא מאיש חינוך. זו סחיטה פוליטית מכוערת שצריך לשים לה סוף כאן ועכשיו", סיפרה תמיר במסיבת העיתונאים.



רן ארז אמר בתגובה לדברים כי:"תמיר משתמשת בשיטות של הכפשה ודה-לגיטימציה"



אתמול פתח ארגון המורים העל-יסודיים קמפיין המכוון אישית נגד שרת החינוך יולי תמיר. במודעות, המתפרסמות בעיתונים, נכתב כי תמיר היא "אכזבה גדולה". בארגון המורים מתכוונים לפרסם סדרת מודעות ברוח זו. במקביל, נערכים בארגון להפסיק כל פעילות שאיננה זוכה לדבריהם לתמורה, כמו עבודה עם תלמידים לקויי למידה, השתלמויות לקראת הכנסת תוכניות לימודים חדשות, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully