וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול יתחרה בשופרסל דיל באמצעות מותג חדש: מגה בול

מאת איילה צורף ועדי דברת

28.10.2008 / 11:49

ברשת הוחלט להמשיך להשקיע במותג מגה ולהרחיבו; אחד השמות שנפסלו - "מגה זול"



>> תת הרשת החדשה של רבוע כחול תיקרא "מגה בול". עוד נודע כי המותג הנוסף שעמד על הפרק לקרא השקת תת-רשת מוזלת חדשה הוא "מגה זול", אך הוא נפסל לבסוף.

לפני כחודש הודיע מנכ"ל הקבוצה, זאב וורמברנד, כי בכוונתה להקים רשת דיסקאונט. לפני כמה ימים הודיעה הרשת לרשות לניירות ערך כי הנהלת הקבוצה תציג היום לאישור דירקטוריון החברה את תוכניתה להקים את תת הרשת החדשה בדצמבר.



מגה בול תתחרה ישירות בשופרסל דיל, בעוד מגה בעיר תמשיך להתחרות בשופרסל שלי. זאת, בעוד מגה בעיר תמוצב כרשת עירונית מוזלת, בניגוד לשופרסל שלי.



תת הרשת מגה בול תהיה במתכונת של הארד דיסקאונט ותכלול 36-38 חנויות בגדלים שונים על שטח כולל של כ-120 אלף מ"ר. החנויות מופעלות כיום במסגרת תת-רשתות של מגה ושפע שוק, כשמתוכן כ-27 חנויות בשטח של כ-104 אלף מ"ר מופעלות על ידי החברה.



עלות מהלך ההסבה וההשקה של תת הרשת החדשה תסתכם, לדברי הקבוצה, ב-30 מיליון שקל.



כאמור, הקמת תת הרשת החדשה תהיה בנויה על הסבת חלק מסניפי תת הרשתות מגה ושפע שוק. מתוך כלל הסניפים שיוסבו, 17 סניפים יהיו של שפע שוק, מה שישאיר את שפע שוק עם 13 סניפים עד סוף 2008. יתר הסניפים שיוסבו הם סניפי מגה.



עוד הודיעה הקבוצה כי בכוונתה להביא לאישור הדירקטוריון את תוכניתה להשיק מותג פרטי בחנויות רבוע כחול החל בדצמבר, תוך כוונה להרחיב את מגוון המוצרים שיוצעו במסגרת המותג הפרטי החל ב-2009.



לא ניתן היה להשיג את תגובת ריבוע כחול לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully