וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות השיווק בראש דירוג הפרסום בספטמבר

שופרסל - המפרסמת הגדולה עם הוצאה ריאלית של 3 מיליון דולר. עוד מתבלטים: פוקס עם הקמפיין החדש, פרוקטור אנד גמבל ושברולט

רשתות השיווק הובילו את דירוג ענף הפרסום בחודש ספטמבר. כך עולה מנתוני חברת יפעת בקרה פרסום. הסיבה העיקרית לכך היא החגים, שחלו השנה בספטמבר ושבאופן מסורתי גורמות לרשתות השיווק להגדיל את תקציבי הפרסום. הוצאות הפרסום של הרשתות הסתכמו בספטמבר ב-11.6 מיליון דולר במחירים ריאליים. המפרסמת המובילה בין רשתות השיווק ובענף הפרסום בכלל, היא שופרסל על שלל מותגיה, עם כ-25% מסך ההוצאה לפרסום בקטגוריה.

במקום השני בקטגורית רשתות השיווק ממוקם קו-אופ הריבוע הכחול עם פרסום בולט למגה (מגה ג.-ג.יפית) באמצעות מקאן אריקסון ושטרית מדיה גרופ, ובמקום השלישי בטגוריה סופרפארם עם פרסום להוזלה בבשמים, באמצעות באומן ריבנאי ונקסט אין באינטרנט.

קטגוריית הביגוד ממוקמת בספטמבר במקום השני בקרב המפרסמים הבולטים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-5.3 מליון דולר. בקטגוריה זו בולטת במיוחד פוקס עם הפרזנטורים החדשים בר רפאלי ונועם טור בקמפיין טלוויזיוני מושקע, המקדם את קטלוג חורף 2008, בשווי ריאלי של כ-850 אלף דולר באמצעות זרמון גולדמן.

במקום השני בקטגוריה ממוקמת אופנת קסטרו עם קמפיין טלוויזיוני באמצעות ראובני פרידן, ואופנת מנגו הממוקמת שלישית בקטגוריה עם הוצאה ריאלית של פרסום כ-450 אלף דולר, באמצעות מקאן אריקסון.

הקטגוריה השלישית בגודלה בפרסום ספטמבר 2008 הנה רכב פרטי, המקדמת את דגמי 2009. המותגים הבולטים בפרסום רכבים החודש הם: שברולט עם AVEO5 ו- HAPPY NEW CHEVROLET, באמצעות גלר נסיס ודוביצקי זקס אוברוצקי. סובארו עם דגם ה- BIG 3 SEDAN, באמצעות JWT ישראל, ויונדאי SANTAFE, באמצעות שלמור אמנון עמיחי.

בטגוריית המפרסמים, לאחר שופרסל עם הוצאה ריאלית של כ-3 מיליון דולר, ממוקמת פרוקטר&גמבל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.8 מליון דולר, בעיקר על פרסום לפנטן פרו ויטמין עם נוסחת ה- Pro-V ופרסום לבושם HUGO BOSS - Bottledבאמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.

במקום השלישי בטבלת המפרסמים ממוקמת החברה המרכזית למשקאות עם פרסום לקוקה קולה באמצעות קבוצת דחף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully