וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות בחברת AVT אישרו את הצעת הרכש של ג'ורג' חורש למניותיה; ההצעה הסתיימה בביקוש יתר

אורה קורן

28.10.2008 / 18:07

עם השלמת מימוש העסקה בימים הקרובים תחזיק רונין כ-45% מ-AVT



בעלי המניות בחברת AVT, העוסקת בפיתוח וייצור מכונות לבקרת הדפוס, נענו להצעת הרכש של חברת רונין שבשליטת ג'ורג' חורש. היום הודיעה רונין, כי הצעת הרכש הסתיימה בביקוש יתר. עם השלמת מימוש העסקה בימים הקרובים תחזיק רונין כ-45% מ-AVT.



על אף הירידות החדות בשווי השוק של AVT כחלק מצניחת השערים בבורסות בעולם, דבקה רונין במחיר היעד שנקבע לפני המפולת - 7.1 יורו למניה, כשזו נסחרה בימים האחרונים סביב 4.5 יורו. כתוצאה מכך נוצר ביקוש גבוה במיוחד להצעת הרכש. רונין ביקשה לרכוש 1.2 מיליון מניות, וקיבלה הצעות לרכוש 2.873 מיליון מניות. החברה תרכוש את החלק היחסי מכל מציע. רוב המוכרים הם קרנות, שהעדיפו לנצל את ההזדמנות לצמצום החשיפה שלהן לשוק המניות תמורת מזומנים.



"אנחנו מאמינים בחברה וכיוון שאנחנו משקיעים לטווח ארוך, עמדנו בהצעתנו המקורית למרות הזעזועים בשווקים", אמרה נורית נחום, מנהלת קרן רונין. רונין השתלטה בתחילת השנה על AVT הנסחרת בגרמניה. חברת ההשקעות רכשה 25% מ-AVT בהשקעה של כ-20 מיליון דולר. החברה המשיכה להיות מנוהלת על ידי שלמה אמיר, יוצא סאיטקס.



רונין הוקמה לפני כשנתיים כזרוע השקעות פרטית של חורש, יבואן טויוטה, שאינה קשורה לעסקי הרכב שלו. החברה השקיעה גם בלומניס עם קבוצת דברת. במהלך 2007 השקיעה רונין כ-50 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully