וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הראל תקצץ 20% משכר בעלי השליטה ומנהלים בכירים; לפי שעה לא יפוטרו עובדים

שרית מנחם

28.10.2008 / 19:00

הראל תקטין את ההוצאות בכ-100 מיליון שקל בשלוש שנים הקרובות



תוכניות ההתיעלות שגורר המצב הקשה בשווקים הפיננסים מגיעים גם להראל ביטוח. ל-TheMarker נודע כי עובדי קבוצת הראל קיבלו מכתב המתווה את התמורות הצפויות בחברה כדי להתמודד עם המצב הקשה. "מצאנו לנכון, דווקא בשעה זו, לקבל כמה החלטות אופרטיוויות, על מנת להיערך בצורה האופטימלית ביותר לתקופה הקרובה של האטה כלכלית צפויה", כותב יאיר המבורגר יו"ר דירקטוריון הראל ביטוח ופיננסים לעובדיו.



המבורגר מרגיע ומודיע שלפי שעה לא יפוטרו עובדים בקבוצה וההתמודדות תעשה דרך כיווץ משכורתיהם של בעלי השליטה ומנהלים בכירים. כך, תופחת משכורתם של בעלי השליטה ב-20% במהלך השנתיים הקרובות.



כמו כן, המנהלים הבכירים בקבוצה, המשתכרים מעל ל-15 אלף שקל בחודש, יוותרו על משכורת 13, או שווה ערך, במהלך השנתיים הקרובות. הנהלת קבוצת הראל הציבה לעצמה יעד להקטין את הוצאות הקבוצה בכ- 100 מיליון שקל במהלך השנתיים-שלוש הקרובות.



"אנו מאמינים כי יעד החיסכון שהצבנו יושג בהצלחה על ידי הנהלת ועובדי הקבוצה בעתיד הקרוב. אני משוכנע שהחלטות אלו יתקבלו על ידכם בהבנה וכי קבוצת הראל תצא מחוזקת מהמשבר הכלכלי העולמי אשר אנו נמצאים בעיצומו", סיכם המבורגר את המכתב לעובדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully