וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכניסים עבריינים לכלא, ומה עם יועצי השקעות?"

חיים ביאור

29.10.2008 / 8:25

יו"ר ועדת הכספים אמר כי היועצים משרתים את האינטרסים של בתי ההשקעות. "מי שחושב שבישראל לא יקרה כלום, לא מבין את חומרת המצב"

"עבריינים שגנבו נשלחים לבית הסוהר. מה עם יועצי השקעות? הם לכל הפחות פסולים לעדות, כי הם משרתים את האינטרסים של בתי ההשקעות". כך אמר אתמול יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, אבישי ברוורמן, בכינוס חירום שקיימה בתל אביב הרשות לעסקים קטנים ובינוניים בעניין המשבר העולמי והשלכותיו על המגזר העסקי בישראל.

ברוורמן הזהיר כי "מי שחושב שבישראל לא יקרה כלום, בזמן שבארה"ב יש דלקת ריאות ובאירופה יש שחפת, אינו מבין את חומרת המצב". לדבריו, המשק הישראלי עומד להיכנס לתקופה קשה. ברוורמן הודיע כי יפעל, יחד עם קבוצה של חברי כנסת אחרים, להסרת חסמי אשראי שבהם נתקלים בעלי העסקים.

בכינוס הודיע מנכ"ל הרשות לעסקים קטנים, דניאל מצליח, כי משרדי התמ"ת, הקליטה ופיתוח הנגב והגליל דנים בהקמת קרן שתעניק לבתי עסק הלוואה של 50-150 אלף שקל, בריבית מועדפת ובערבות מדינה. עוד אמר מצליח כי הרשות תגייס יועצים שיגבשו תוכניות שיקום לבתי עסק, ותעמיד פסיכולוגים לרשות היזמים.

לדברי יו"ר השדולה למען עסקים קטנים ובינוניים, ח"כ סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו), בתי העסק הקטנים והבינוניים יהיו הראשונים לפטר עובדים - כיוון שהם חשופים יותר לתנודות בשער הדולר ולירידה בצריכת שירותים.

משתתפי הכנס קראו לקדם את יוזמת החקיקה של נשיא לשכת ארגוני העצמאים, עו"ד יהודה טלמון, להנהגת דמי אבטלה לעצמאים שסגרו את עסקיהם מסיבה כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully