וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל חברת יחידות נופש חשוד בהונאת לקוחות בעשרות מיליוני שקלים

מאת הילה רז

29.10.2008 / 6:44



>> בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול את מעצרו של אבירם רוזנברג, בן 29, בעל חברת רויאל קונקשין, המתמחה בשיווק יחידות נופש, בשישה ימים.

רוזנברג, תושב תל אביב, חשוד בביצוע עבירות של קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות ושותפות לפשע, לאחר שלפי החשד, הונה את לקוחות החברה במשך שלוש שנים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. חברת רויאל קונקשין מציגה את עצמה באתר האינטרנט שלה כ"מובילה את תחום שיווק יחידות הנופש יד שנייה ברחבי הגלובוס". היא מציעה ללקוחותיה פתרונות למכירה, השכרה והחלפה של יחידות הנופש שבבעלותם.



לפי החשד, גבתה החברה כ-20 אלף שקל מלקוחותיה בתמורה להבטחה שתמצא עבורם רוכשים לדירות הנופש. המשטרה חושדת שהחברה הבטיחה ללקוחותיה כי אם בתוך שלוש שנים לא יימצא קונה, יוחזר להם כספם. לפי החשד החברה לא ביצעה מכירות אך הציגה עצמה כמי שמצליחה למכור יחידות. המשטרה מציינת כי בשיטה זו הוציאה החברה במרמה עשרות מיליוני שקלים בשנים האחרונות. בנוסף, המשטרה חושדת רויאל קונקשן הפנתה את לקוחותיה לחברה אחרת שהבטיחה כי מצאה קונה ליחידות הנופש, ובפועל מכרה להם קרקעות בהונגריה תמורת מאות אלפי שקלים.



עורך דינו של רוזנברג אמר בדיון כי במצבים דומים של חשדות להונאות בענייני יחידות נופש שבהם היו מעורבים אנשים חסרי עבר פלילי, כמו רוזנברג - בית המשפט לא התיר מעצר ושיחרר את החשודים למעצר בית. לדבריו, רוזנברג מסר גרסה מפורטת, נערך חיפוש במשרדו ברחוב ריב"ל בתל אביב והוא הגיע לכל החקירות להן נדרש. עם זאת, המשטרה ביקשה את הארכת המעצר בעשרה ימים כדי למנוע את שיבוש החקירה.



השופט מוקי לנדמן מציין בהחלטתו להאריך את המעצר: "בדיקות שנערכו מלמדות כי גרסתו של רוזנברג לגבי עסקות שביצע אינה מדויקת, בלשון המעטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully