וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WorldMate מגייסת 8 מיליון דולר מהקרנות של בלקברי ומוטורולה

אמיתי זיו

29.10.2008 / 8:03

סיבוב הגיוס הובל ע"י ה-BlackBerry Partners Fund, שהצטרפה למשקיעים בולטים אחרים בחברה



חברת WorldMate (לשעבר MobiMate) מודיעה כעת על סיום השלמת סיבוב גיוס הון שלישי בסך כולל של 8 מיליון דולר. הסיבוב הובל ע"י ה-BlackBerry Partners Fund, שהצטרפה למשקיעים בולטים אחרים בחברה כולל מוטורולה ונצ'רס ומספר משקיעים פרטיים (Angels) שהשקיעו בעבר בחברה.



מוצר הדגל של החברה - WorldMate - פועל כעוזר אישי בעת נסיעות ומספק לנוסעים עסקיים את כל השירותים והמידע הנדרשים להם, בעת תכנון הנסיעה וביצועה. שירות החינם מסנכרן באופן אוטומטי את תוכנית הנסיעה של המשתמש בין מכשיר הטלפון שלו לבין אתר האינטרנט של השירות ומציע מידע ותכנים רלוונטיים מבוססי הקשר (context). השירות עוקב בזמן אמיתי אחר ארועים רלוונטיים לנסיעה ו"דוחף" התרעות על שינויים בתוכניות, עיכובים וביטולים בטיסות וכדומה.



התוספת האחרונה לשירות WorldMate Live הינו שירות הזמנת חדרי מלון המוצע בשיתוף פעולה עם חברת Hotels.com. השירות מאפשר למשתמשים להזמין בקלות חדרי מלון ישירות דרך הטלפון החכם שלהם, תוך שהוא מחפש מלונות בהתבסס על מיקום הפגישות הצפויות והעדפות הנוסע. עד כה, כ-50% מהזמנות המלונות דרך השירות נעשות ב-24 השעות האחרונות לפני ההגעה למלון, וכשליש נעשות ביום ההגעה. עד כה יש לשירות מיליון וחצי משתמשים כאשר החברה משווקת את הפתרון גם באופן ישיר ללקוח, גם דרך מפעילות סלולריות, וכן מרוויחה מעמלה על הזמנת טיסות ומלונות.



החברה תשתמש בהון שגויס על מנת לייסד את מטה החברה בארה"ב ולהמשיך לקדם את עמדתה כספקית השירותים הניידים המובילה בתחום הנסיעות. החברה תמשיך לחזק את תשתיות השיווק והפיתוח העסקי ולקדם את קו המוצרים של WorldMate ע"י המשך פיתוח מערכות היחסים שלה עם החברות המובילות בתעשיית המובייל, כולל Research In Motion, נוקיה, מוטורולה ואחרים.



"אנו חולקים חזון משותף עם ה- BlackBerry Partners Fund להמשך התפתחות האינטרנט הנייד תוך התבססות על חוויות משתמש בעלות ערך, משמעות ורווחיות. לכבוד היא לנו העובדה שהקרן רואה בנו את אחת החברות המובילות את החזון הזה", אמר נדב גור, מנכ"ל WorldMate. "עד היום הנחנו את אבני היסוד לשילוב בין תעשיית הנסיעות לעולם הנייד. המימון הנוסף, כמו גם מערכת היחסים עם BlackBerry, יסייעו לנו לקפוץ מדרגה במסחור השירות".



"תחום הנסיעות מהווה כ-40% מה-e-Commerce, והינו הזדמנות אדירה לשוק הנייד, ובפרט כשהשוק מבשיל וטלפונים מתקדמים הופכים לסטנדרט", אמר ג'ון אולברייט, שותף מנהל ב-BlackBerry Partners Fund. "אנו מעוניינים לנצל את עמדת ההובלה של WorldMate בתחום, לסייע לה בהרחבת ערוצי ההפצה וניצול ההזדמנויות המשמעותיות העומדות בפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully