וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ ניו-אקט פיטר 14 מתוך 45 עובדיו

אמיתי זיו

29.10.2008 / 9:49

המנכ"ל רפי טון: הפיטורים נובעים מהמשבר הכלכלי העולמי והיחלשות הדולר, במקביל לשינוי המודל העסקי של החברה

חברת הסטארט אפ ניו-אקט (NewAct) אשר משרדיה ביקנעם, פיטרה בשבועיים האחרונים 14 מתוך 45 עובדיה. החברה נחשבת לאחת החברות המבטיחות בענף ולה פתרון שמאפשר גיבוי וסינכרון המידע אשר על הטלפון הסלולרי לאתר אינטרנט אישי.

הפיטורים בניו-אקט הם גם חלק משינוי מיקוד עסקי של החברה, כפי שמסביר המנכ"ל רפי טון: "יש שלושה פקטורים שהובילו לפיטורים, השניים הם ידועים וזה המשבר העולמי והיחלשות הדולר. הדבר השלישי הוא שהחברה עושה שינוי עסקי ובמקום לעבוד רק מול מפעילות סלולריות, אנחנו נציע את המוצר שלנו, ישירות לצרכן ובחינם. מודל הרווח יהיה מבוסס על הורדת שירות פרימיום בתשלום".

במקביל, נמצאת ניו-אקט לקראת שתי הכרזות גדולות בחודש הבא. החברה תכריז על השקה של השירות במפעילה סלולרית גדולה באירופה. כמו כן, תכריז החברה על כך שהפתרון של החברה יגיע מובנה בתוך מכשירים של יצרן מכשירים מוביל בעולם.

לקוחותיה של ניו-אקט כיום הן פרטנר בשוק הישראלי, לקוח בסינגפור בהיקף של 10 מיליון דולר ומפעילות באינדונזיה ובאיטליה. החברה החלה את פעילותה הרשמית ב-2007 עם חמישה עובדים. היזמים הם רפי טון ויועד גידרון והקרן התומכת בחברה היא סידר-פאנד מהרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully