וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן מייבאת את מותג האופנה ספרינגפילד

רוית הכט

29.10.2008 / 14:55

ההסכם בגובה 25 מיליון שקל כולל מכירת מותגים ברשת, ופתיחת חנויות עצמאיות. רמי שביט: המשביר לא תפטר עובדים בעקבות המשבר

רשת המשביר לצרכן, חתמה על הסכם אסטרטגי עם קבוצת CORTEFIEL הספרדית, שבמסגרתו תייבא ותשווק בישראל את מותג האופנה הספרדי ספרינגפילד.

אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן מסר כי החברה תשקיע 25 מיליון שקל בהחדרת המותג בארץ, שתכלול הקמת רשת חנויות עצמאיות למותג והקמת פינות של המותג בסניפי רשת המשביר לצרכן.

התוכנית העסקית כוללת בשלב הראשון פתיחת 7 סניפים עצמאיים תחת המותג ספרינגפילד, כאשר הסניף הראשון נפתח השבוע במתחם האופנה החדש בדיזינגוף סנטר על שטח של 200 מ"ר, והוא יהווה את חנות הדגל של המותג בישראל. כמו כן, נפתח סניף נוסף בקניון רננים ברעננה על שטח של כ220 מ"ר.

עד סוף שנת 2009 מתכננת החברה לפתוח 8 חנויות נוספות של המותג בישראל בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.

מותג ספרינגפילד הוקם בשנת 1988 כמותג אופנה הפונה לגברים בגלאי 20 פלוס. לפני כשנתיים השיק המותג בהצלחה לראשונה קולקציה לנשים בגלאי 18-35, שתופסת כיום כ-40% מהמותג.

קבוצת קורטפיל הוקמה בשנת 1888 בספרד ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום האופנה בספרד. הקבוצה פעילה כיום ב- 48 מדינות בעולם ביניהן ספרד, בלגיה, פורטוגל, צרפת, גרמניה, אוסטריה, הונג קונג, ועוד.

הבעלים של המשביר לצרכן, רמי שביט, התייחס במסיבת העיתונאים להשקת המותג למשבר העולמי ואמר: "אנחנו לא מתכוונים לעצור את הפיתוח, אלא אנחנו גם משביחים אותו. נמשיך לפתח ולהשקיע, לא נפטר עובדים על בסיס המצב, ובשנתיים הקרובות נפתח עוד 10-12 סניפים של רשת המשביר לצרכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully