וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי ורמוס: דבריו של ברוורמן מופרכים וחסרי אחריות; היועצים בבנקים בישראל נתנו את העצות הטובות בעולם

רותם שטרקמן

29.10.2008 / 15:37

יו"ר ועדת הכספים: עבריינים שגנבו נשלחים לבית הסוהר - מה עם יועצי השקעות?



"השתלחותו של ח"כ ברוורמן בציבור היועצים מופרכת וחסרת אחריות, העובדות שונות לגמרי" אומר רועי ורמוס מנכ"ל פסגות. לדברי ורמוס, היועצים הם, ובצדק, בני הסמכא המקצועיים, האובייקטיביים והמפוקחים ברמה ההדוקה ביותר על ידי הרשויות בישראל (בנק ישראל, רשות ני"ע) גם בהשוואה בינלאומית". אבישי ברוורמן, יו"ר ועדת הכספים, אמר אתמול: "עבריינים שגנבו נשלחים לבית הסוהר. מה עם יועצי השקעות? הם לכל הפחות פסולים לעדות, כי הם משרתים את האינטרסים של בתי ההשקעות".



לדברי ורמוס, "הטלת דופי בפעילותם, מסוכנת וחסרת אחריות בעיתוי הנוכחי. במהלך המשבר האחרון, יועצי ההשקעות עושים ימים כלילות עם הלקוחות ולמען הלקוחות, על מנת לשמור על חסכונותיהם לאור המשבר הפיננסי הגלובלי. ניתן להעריך שעמיתיהם בכל העולם היו שמחים להתחלף עמם בכל הנוגע לאמינותם ולמבחן התוצאה שהשיגו ללקוחותיהם".



ורמוס הוסיף, "כשיורד גשם כולם נרטבים, אבל נדמה שהמטריות אותם הציעו היועצים ללקוחותיהם היו הטובות ביותר בעולם. כך לדוגמה, המליצו היועצים באופן האובייקטיווי ביותר על קרנות הכספיות. הטלת דופי ביועצי ההשקעות בבנקים משולה, בעיני, בהאשמת רופא בעצם קיומה של המחלה. תפקיד היועצים לתת את התרופות הנכונות למחלות, שלא הם הפיצו או המציאו, וברוב המוחלט של המקרים הם עושים זאת באופן מעורר הערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully